Материалдар / Жолдармен жұмыс жасау 10 сынып информатика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жолдармен жұмыс жасау 10 сынып информатика

Материал туралы қысқаша түсінік
Жолдармен жұмыс жасау 10 сынып информатика
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Алгоритмдеу және программалау

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 10а

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Жолдармен жұмыс жасау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


10.5.1.2 жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен функцияларды пайдалану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Python программалау тілінде жолдық функцияларды

анықтайды

Көптеген оқушылар:

Жолдық функциялардың қызметтерін салыстырады

Кейбір оқушылар:

Жолдық функцияларды қолданып есептерді программалайды


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу. Психологиялық ахаул.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

Өткен сабақты пысықтау:

өткен тақырыпқа қатысты сұрақтар

жауап береді.

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау,

ынталандыру.

«Миға шабуыл» әдісі

- Функция, процедура дегеніміз не? Есіңе түсір!

- Жолды өңдейтін операторларды «процедура» және

«функция» деп неге екіге бөліп қарайды?

- Қандай айырмашылығы бар деп ойлайсыңдар?

- Мәтіндік ақпараттарды программалау арқылы

өңдеу әдістерінің қайсысымен таныссыңдар?


3.Жаңа тақырыпқа шолу

Программалау тілінде де математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар.

1.Мұғаліммен амандасады. Тілектер айтады.









2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.








Ауызша бағалау


Сабақтың ортасы

Жаңа сабақтың тақырыбы. Сабақтың мақсаты. Видео көрсету.

«Джигсо» әдісі

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін

ортада талқылайды.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

1-тапсырма.

«Құндылықтарды анықтау»

Дескриптор:

1. «Ішкі программа» деген не?

2. «Процедура» деген не?

3. «Функция» деген не?

4. Процедураның жазылу ережесі

5. Функцияның жазылу ережесі

6. Функцияның процедурадан

айырмашылығы

Python программалау тіліндегі жолдық

функциялардың қызметтерін анықтайды.

Фигуралар арқылы бағалау

2-тапсырма.

- Оқулықта берілген практикалық тапсырманы

компьютерде орындаңдар.

Qazaqstan Respublikasy сөзінен Qazaqstan және

Respublikasy сөздерін жеке-жеке қатарларда баспаға

бер. Respublikasy сөзі Respublika болып баспаға

берілсін. Әр сөздің жанына ұзындығын қосып

баспаға берілсін.

Дескриптор:

Жолдық функцияларды қолданып есептерді

программалай алады.

Фигуралар арқылы бағалау

3-тапсырма.

- Python программалау тілінде өздерің танысқан

функцияларды пайдалануға бағытталған тапсырма

мәтінін құрастырыңдар. Құрастырған тапсырма-

ларыңның шешу жолын ұсынып, программасын

жазыңдар.

Дескриптор:

Жолдық функцияларға есеп құрастырып,

программасын ұсынады.

Оқушылардың жұмыстары бағалау парағына балл

қою арқылы бағаланады.

тыңдайды
















1-тапсырманы орындайды










2-тапсырманы орындайды






















3-тапсырманы орындайды












































АКТ видео


















Сабақтың соңы

Сұрақтар:

1) «Жол» дегеніміз не?

2) Python программалау тілінде программа

көмегімен қанша символға дейін өңдеуге болады?

3) ASCІІ кестесіндегі символдың орнын білу үшін

қандай функция қолданылады?

4) Python-да сандық жолды санға айналдыру үшін

және керісінше орындау үшін қандай функция

қызметін пайдалану керек?

Фигуралар арқылы бағалау

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: google forms бағдарламасы арқылы жауап беру.

Үй тапсырмасы

Өзін-өзі бғалау.














google forms










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!