Бөлім:
|
8.2А
Заттардың
тасымалдануы
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Артикова
Г.З
|
Күні:
|
11.12.2023ж
|
Сыныбы: 8
«Ә»
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жүрек-қантамырлар жүйесі
аурулары (гипертония, инфаркт, тахикардия, ишемиялық ауру,
атеросклероз, инсульт).
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
8.1.3.12 Қантамыр жүйесі
ауруларының себептері мен ауру белгілерін
сипаттау.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар үшін:
Қантамыр жүйесі
ауруларының себептері мен ауру белгілерін
оқып-біледі.
Көпшілік
оқушылар үшін:
Қантамыр жүйесі ауруларының
себептері мен ауру белгілерін түсіндіре
алады.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Химия
пәні: макро - микро элементтердің маңызын
біледі
Ағылшын
тілі пәні:Термин сөздермен жұмыс
Дене
шынықтыру пәні: қантамырлар жүйесі ауруларын алдын алу жолдарын
біледі.
Медицина:Тонометр, электрокардиограмма құралдарымен жұмыс
жасай біледі.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбек етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығу-шылықты
ояту.
3
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
1.Оқушылар амандасып,
орындарына отырады, сабаққа
дайындалады.
2.Бір-біріне жүрекшелерді
ұсына отырып, жыллы тілектерін
айтады.
|
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
Үй тапсырма-сын
тексеру
5мин
Жаңа сабаққа
кіріспе
5мин
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау тапсырмасын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама MergeEdu платформасын пайдалана
отырып тапсырма орындау
беріледі.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында оқушыларға ашық сұрақтар
қойылады.
Жүрек-қан тамырлар
жүйесінің аурулары
(бейнеролик)
Оқушылар тапсырманы
орындап, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбын, мақсатын
таныстырады.
|
Ұялы телефондағы
қосымшаны пайдалана отырып, жүрек бөлімдерін
атайды
Бейнероликке байланысты
қойылған сұрақтарға жауап
береді
|
Тапсырманы дұрыс
орындап, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
Ұялы
телефон, Merge
CUB,
Жүрек
моделі
Интер-белсенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы
7
мин.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін мұғалім
түсіндіреді
Дескриптор:
1. Жүрек – қан тамырлар
ауруларының пайда болу механизімдерін
сипаттайды.
|
Тақырыппен танысып,
сәйкестендіру тапсырмасын
орындайды
|
Стикерлермен
бағалау
|
Қима
қағаздар
|
12мин
5мин
|
Тонометрмен қан
қысымын өлшеу және электрокардиограммамен тәжірибе
жасау
Дескриптор:
1.Электронды
тонометрмен қан қысымын өлшеп
үйренеді;
2.
Электрокардиограммамен
танысады.
Wordwall платформасында Жүрек-қан
тамырлар ауруларын дұрыс
сипаттау.
|
1.Қалыпты және дене еңбегінен кейінгі жағдайда қан қысымын
өлшеу;
2. Қалыпты және дене еңбегінен кейінгі жағдайда жүрек
жұмысын электрондық жолмен жазу
Жүрек-қан тамырларының
ауруларын интербелсенді тақтада берілген Wordwall платформасын-да
тапсырма орындайды
|
Белсенді оқушылар
стикерлермен бағаланады
|
Тонометр,
электро-кардио-грамма
Интер-белсенді
тақта
https://wordwall.net/ru/resource/65002858
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
3
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөзі»
әдісі
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|