Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты:
|
6. 1. 1. 1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін
тыңдау арқылы көтерілетін мәселені
болжау;
6. 3. 3. 1 ұсынылған
тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін
(диаграмма, кесте, сызба) түрінде
құрастыру;
|
Сабақтың мақсаты:
|
Мәтін атауын
талқылайды, алғашқы бөлігін таңдау арқылы көтерілген мәселені
болжайды.
Ұсынылған тақырып
бойынша деректер жинақтап, графиктік мәтін (диаграмма, кесте,
сызба) түрінде құрастырады
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы талқылау
сұрақтары:
-
Қазақ тілі туралы не
білеміз?
-
Әдеби тіл дегеніміз не?
-
Неге қазақ тілі бай тіл
деп айтады?
|
Барлық оқушы: сұрақтарға жауап
береді.
Дарынды оқушы: сұрақтарға жауап беріп, көтерілген мәселе
бойынша өз көзқарасын білдіреді.
ЕББҚ оқушы: сұраққа
жауап береді.
|
Дескриптор:
Жалпы ұпай -2
-сұрақтарға жауап
береді-1
-көтерілген мәселе
бойынша өз көзқарасын
білдіреді-1
|
Оқулық , жазба
дәптерлері
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Жұптық жұмыс. 1-тапсырма. «Жұппен
жұмыс» әдісі бойынша мәтін атауын талдап,
алғашқы бөлігін таңдау арқылы көтерілген мәселені
болжаңыз.
Жеке жұмыс. 2-тапсырма. «ПОПС
формуласы» әдісі арқылы
ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтап, графиктік мәтін
(диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырыңыз.
Бірінші
сөйлем: «Менің ойымша,....»
Екінші сөйлем: «Себебі,
мен оны былай түсіндіремін...»
Үшінші сөйлем: «Оны мен
мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей
аламын....»
Соңғы сөйлем: «Осыған
байланысты мен мынадай қорытынды шешімге
келдім...»
|
1-тапсырма.
Барлық оқушы: мәтін атауын
талдайды;
Дарынды оқушы: мәтін атуын талдап,
алғашқы
бөлігін таңдау арқылы көтерілген мәселені
болжайды.
ЕББҚ оқушы: жұбымен жұмыс
жасайды.
Барлық оқушы: ұсынылған тақырып бойынша деректер
жинақтайды;
Дарынды оқушы: ұсынылған тақырып
бойынша деректер жинақтап, графиктік мәтін (диаграмма, кесте,
сызба) түрінде құрастырып, өз ойын
білдіреді;
ЕББҚ оқушы: өз ойын
білдіреді.
|
Дескриптор:
Жалпы ұпай -3
-мәтін атауын
талдайдыі-1
- алғашқы бөлігін
таңдау арқылы көтерілген мәселені
болжайды-1
-жүйелі диалог
құрайды-1
Дескриптор:
Жалпы ұпай – 5
-ұсынылған тақырып бойынша деректер
жинақтайды-1
-графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде
құрастырады-2
-өз ойын білдіреді-1
-өз ойын дәлелдей
алады-1
|
|
Сабақтың
соңы
10
минут
|
Кері байланыс.
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі
«Мұғалімге жеделхат» тақтасына оқушылар стикер жапсыру
арқылы орындаңыз.
Оқушылар өздеріне жақын
сөйлемді таңдап, айтылған ойды
жалғастырады:
-
бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
-
бүгін сабақта
қуантқаны.....
-
мен өзімді.....үшін
мақтар едім.
-
маған ерекше
ұнағаны.....
-
сабақтан соң
маған........келді.
-
бүгін
маған..........сәті түсті.
-
қызықты
болғаны.....
-
......қиындық
тудырды.
-
менің
түсінгенім.....
-
енді
мен......аламын.
|
Тиімді кері байланыс
береді.
|
ҚБ
|
Стикерлер,
маркерлер
|