Материалдар / Климаттық өзгерістер Қазақ тілі. 7-сынып. ҚМЖ, сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Климаттық өзгерістер Қазақ тілі. 7-сынып. ҚМЖ, сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
7.1.1.1- мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау 7.2.1.1- мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қырқүйек 2024
161
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
250 тг 225 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

1-бөлім:

Ауа райы және климаттық өзгерістер

Педагогтің аты-жөні:

Көрпебаева А.

Күні:

16.09.24 ж.

Сыныбы:6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Климаттық өзгерістер БЖБ №1

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.1- мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау

7.2.1.1- мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау;

Сабақтың мақсаты

- мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды

- мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал қалыптастыру


Ұйымдастыру кезеңі: оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

«Есімдер аллитерациясы» әдісі арқылы сыныпта, оқушылар арасына ынтымақтастық орта орнату.

Орындалуы: әр оқушы өзінің есімінің алғашқы әрпінен басталатын жағымды қасиеттерін айтады. Мысалы: Сәуле сүйкімді; Қайрат қажырлы; Бақыт – байыпты; Серік - сергек. Ұлжан - ұқыпты.


Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл-күйін көтереді, бауырмалдығын оятады


Оқулық, жұмыс дәптерлері


Жаңа сабақ

Ойқозғау.









1-тапсырма

Тыңдалым

Сынып












2-тапсырма.

Жұптық жұмыс

  1. Біз табиғаттың өзін қайта түлететін ұрпақпыз. Жер, су, ауа – адам баласының ұрпағынан ұрпағына мұра болып келе жатқан мол қазына... Әрбір ағашты, әрбір бұтақты, жалғыз дәнді де ыждағаттылықпен сақтау, қамқор болу – басты міндеттің бірі.

Ыбырай Жақаев

(Оқушылар өз ойларын айтады.)


Мәтін үзіндісін тыңдап, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжа. Климатты сақтап қалудың жолын ұсын.

Picture 1


Тыңдалым мәтіні бойынша жұбыңмен өзара сұхбаттасып, сұрақтарға жауап бер, тапсырмаларды орында.

  1. Климаттағы өзгерістер табиғатымызға қалай әсер етуде?

  2. Бұл өгерістердің негізгі себептері қандай және кімдер жауапты?

  3. Қазақстанда ауызсу тапшылығы мен құрғақшылықтан басқа қандай экологиялық проблемалар бар?









Дескриптор:

- мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды;

-сұрақтарға жауап береді.

«Жарайсың!»деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



Телефон, дыбыс колонкалары

Сабақтың ортасы

.


3-тапсырма.

Мәтінмен жұмыс.

Топтық жұмыс











4-тапсырма.

Жұптық жұмыс

Климат туралы сызбадағы ақпаратты интерпретациялап, аралас мәтінді тұтас мәтін етіп оқы.

Климат туралы түсінік көпжылдық метеорологиялық бақылауларджы статистикалық өңдеу арқылы қалыптасады. Жер бетіндегі климаттың мынадай белгілері бар:

Picture 2

Оқылым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап бер.

  1. Климат пен ауа райының қандай айырмашылығы бар?

  2. Қазақстанның климаты туралы не білесің?

Дескриптор:

мәтіндік және графиктік (кесте,) ақпаратты интерпретациялайды;

-аралас мәтінді тұтас мәтін етіп оқиды

Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК

Сергіту сәті

«Арқаға сурет салу»


Бұл ойында барлық әрекеттерді үнсіз жасау керек. Оқушылар екі топқа бөлініп, бірінің артынан екіншісі тұрып, сап түзейді. Мұғалім ең артында тұрған оқушыларға бір заттың атауы жазылған қағаз ұсынады (мәселен, алма, алмұрт, жүзім, гүл, кітап, ағаш, автомашина т.б)



Сабақты бекіту

5-тапсырма. Жұптық жұмыс




6-тапсырма..




ӘТН

Мәтінді іштей оқып, логикалық екпіннің белгісін қойып шық. Тиісті интонациямен дауыстап оқы.


Ізденімдік тапсырма.

Сызбаны толықтырып, аталған климаттық өзгерістердің себептері мен салдарларын кестеге түсір.

Дескриптор:

- сөйлеу тіліндегі логикалық екпіннің мәнін түсініп қолданады;

- графиктік мәтінді толықтырады.


Оқулық

Үй тапсырмасы

8-тапсырма.

«Климаттың өзгеруі адамдардың өміріне қалай әсер ертуі мүмкін?» деген тақырыпта аргументті эссе жаз.


Оқулық

Сабақ соңындағы рефлексия

Рефлексия. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

«Мұғалімге жеделхат» тақтасына оқушылар стикер жапсыру арқылы орындалады.

Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады:

  • 1. Бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

  • 2. Бүгін сабақта қуантқаны.....

  • 3. Мен өзімді.....үшін мақтар едім.

  • 4. Сабақтан соң маған........келді.

  • 5. ......қиындық тудырды.

6. Менің түсінгенім.....











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!