Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа қатысуды
тексеру. Сабақта оқушылардан сурет салу туралы не ойлайтынын сұрап,
қолайлы атмосфера құрып, сабақты бастау.
Оқушылар сабақтың тақырыбын
және мақсаттарын анықтайды
|
Балалар
жұмыс орындарын тексереді.
Балалар
сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды
|
Мақтау
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа материалды
меңгеру:
Оқулықпен жұмыс. Оқушылар
оқулықта келтірілген материалдармен танысады. Мұғалім жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация
арқылы).
Топта жұмыс
істеу.
Келесі сұрақтарды
талдаңыз:
* Бұрын адамдар ақпаратты
қорғау үшін қандай әдістерді қолданған?
* Ақпаратты қорғаудың қандай
заманауи әдістерімен таныссыз?
* Логин мен пароль арқылы
ақпаратты қорғаудың маңыздылығы неде?
* Компьютерде жасалған
құжаттарды қорғаудың қандай жолдарын білесіз? Өз пікіріңізбен
бөлісіңіз Сергіту
сәті
Бекіту
Дескрипторлар:
- өз
пікірін жазады
-
ақпаратты қорғау шараларын анықтайды
- -
дұрыс қосымшаны жасайды
-
бағдарламаны анықтайды
-
парольдердің күрделілік деңгейлері мен олардың сипаттамалары
арасындағы сәйкестікті орнатады
|
Мұғалімді
тыңдайды
Сұрақтарға жауап
береді
Оқулықта келтірілген
материалдармен танысады.
Сергіту сәтін
орындайды
Балалар жұмыс парағы бойынша
тапсырмаларды орындайды
|
«Шапалақ»
ФБ
Дұрыс
орындадым
Орындауға
қиналдым.
|
Оқулық, презентация, бейне
жазба
Жұмыс
парағы
https://wordwall.net/ru/resource/71762312
|
Сабақтың
соңы
|
«Қорғау» сөзіне
синквейн құр
Ү/т: «Компьютердегі ақпаратты қорғау»
тақырыбында кроссворд құр
Сабақтың қорытындысы.
Рефлексия.
"Екі
жұлдыз, бір тілек". Оқушылар сабақтың екі жағымды тұсын – "Екі
жұлдыз" – және нақтылауға лайық бір сәтте –
"тілектерін" анықтайды және көрсетеді
|
.Үй тапсырмасын
жазады
Өз жұмыстарын
бағалайды
|
Смайликтер
|
|