Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)
|
Оқушылармен амандасады.
<br> Сабаққа дайындығын тексереді.
<br> Жасанды интеллектті дамытудағы процессордың рөлін
айта отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
таныстырады.
|
Мұғалімдерден сәлем.
<br> Олар жұмыс орындарын дайындап
жатыр. <br> Мұғалімдер тыңдайды.
|
Бақылау
|
|
Жаңа сабақ (10
мин)
|
Компьютердің негізгі ұғымдарын
қарастырады. <br> Күнделікті өмірдегі аналогияларды және жасанды
интеллект саласындағы мысалдарды (мысалы, нейрондық желілер оқыту
үшін процессорлардың өңдеу қуатын қалай пайдаланатынын) пайдалана
отырып, қолжетімді тілде процессордың функцияларын және оның
негізгі сипаттамаларын түсіндіреді. <br> Жасанды интеллект (мысалы, мәтін, кескін
генераторлары) қолданатын әртүрлі онлайн қызметтерінің жұмысын
көрсетеді және бұл процессордың қандай рөл атқаратынын
түсіндіреді. <br> Сыныпты топтарға бөледі және белгілі бір
есептерді шешу үшін процессор орындай алатын қарапайым
алгоритмдерді құруға тапсырмалар береді (мысалы, деректерді
сұрыптау алгоритмі).
|
Талқылауға белсенді қатысу.
<br> Негізгі ұғымдарды дәптерге
жаз. <br> Ұсынылған онлайн қызметтерді
зерттеңіз. <br> Алгоритмдерді жасау үшін онлайн құралдарды
пайдаланып топтық тапсырмаларды орындаңыз.
|
Бағалау критерийлері: чатботтың функционалдығы,
сұрақ-жауаптың өзіндік ерекшелігі, жұмыстың
безендірілуі.
Бағалау критерийлері:
бағдарламаның дұрыс жұмыс істеуі, шешімнің түпнұсқалығы, код
бойынша түсініктемелер
Бағалау
критерийлері:
-
Материалды түсіну:
Оқушы процессордың қызметін, оның негізгі
сипаттамаларын және жасанды интеллектті дамытудағы рөлін түсіндіре
алады.
-
Білімді қолдана білу:
Оқушы қарапайым алгоритмдер құра алады, жасанды
интеллектпен жұмыс істеу үшін онлайн қызметтерді пайдалана алады
және шағын бағдарламаларды жасай алады.
-
Ынтымақтастық дағдылары:
Оқушы топпен жұмыс жасай алады, өз пікірін айта
алады, басқалардың пікірімен санаса алады.
-
Шығармашылық: Оқушы есептерді шешудің өзіндік жолдарын таба
алады.
-
АТ
қолдану: Оқушы әртүрлі бағдарламалық құралдар мен онлайн
қызметтерді шебер пайдаланады.
|
Оқулық, Алматыкітап
презентация, видео, онлайн қызметтер, тапсырмалар
картасы
|
Практикалық тапсырмалар 15
мин
|
-
Топтық тапсырма:
Оқушыларды 3-4 адамнан топтарға
бөлу. Табиғи тілді онлайн өңдеу қызметтерін
пайдалана отырып, нақты сұрақтарға жауап беретін
қарапайым чат-бот әзірлеу үшін әр топқа
тағайындаңыз .
-
Жеке тапсырма: Әрбір оқушыті қарапайым
кескіндерді (мысалы, 0-ден 9-ға дейінгі сандар)
тану үшін нейрондық желінің жұмысын
имитациялайтын блок негізіндегі бағдарламалау тілінде
(мысалы, Scratch) шағын бағдарлама жасауға
шақырыңыз..
|
Мұғалім нұсқаулығы бойынша
дискрипторге сай тапсырмаларды
орындайды.
|
Қалыптастырушы бағалау (жұмысты
тексеру)
|
|
Бекіту (10 мин)
|
Жеке жұмысты ұйымдастырады: әрбір оқушы процессор
мен жасанды интеллект белгілі бір саладағы (мысалы, медицина, білім
беру) мәселелерін шешуге көмектесетіні туралы қысқаша презентация
немесе бейнеролик жасауы керек. <br> Орындалған тапсырмаларды
тексереді.
|
Презентация бағдарламаларын немесе бейне
редакторларды пайдаланып жеке тапсырмаларды
орындаңыз.
|
|
Презентация бағдарламалары, бейне
редакторлар
|
Бағалау (3 мин)
|
Сабақты қорытындылайды.
<br> Жасанды интеллектті дамытудағы процессордың рөлін
түсінуге және алған білімдерін тәжірибеде қолдана білуге көңіл
бөле отырып, оқушытердің жұмысын бағалайды.
|
Мұғалімдер тыңдайды.
|
Жиынтық бағалау (ауызша сұрау)
|
-
|