Кіріспе (5
минут)
|
- Оқушылармен амандасу және
тексеру.<br> - Сабақтың мақсаттарын және күтілетін
нәтижелерді таныстыру.<br> - Сабақтың тақырыбын жариялау
және қызығушылық тудыру үшін компьютердің жады туралы қысқаша видео
көрсету.
|
- Мұғалімді тыңдайды, сабақ мақсатын
түсінеді.<br> - Бейнематериалды
көреді.
|
- Вербальды түрде мақтау.
|
- Презентация (PowerPoint).<br> -
Видео (компьютер жады туралы қысқаша түсінік).
|
Негізгі бөлім (30
минут):
|
|
|
|
|
Түсіндіру (10
минут)
|
- Компьютер жады туралы жалпы мағлұмат
беру.<br> - Жедел сақтау құрылғысы (RAM), тұрақты сақтау
құрылғысы (ROM), сыртқы сақтау құрылғысы және кэш-жады туралы
түсіндіру.<br> - Әрбір жады түрлерінің қызметін
мысалдармен түсіндіру.
|
- Тыңдайды, ескертулер жазады.<br> -
Мәліметтерге сұрақтар қойып, түсіндірулер алады.
|
- Мұғалімнің бақылауы арқылы.
|
- Презентация, интерактивті
тақта.
|
Тапсырма 1 (10
минут)
|
- Оқушыларды бірнеше топқа бөлу (әр топта 3-4
оқушы).<br> - Әр топқа жады түрлері туралы кесте беріп,
оны толтыруды сұрау.<br> Тапсырма:<br> Әр топ жады түрлері бойынша
кестені толтырып, олардың қызметін сипаттау
керек.
|
- Топтарда жұмыс істейді, тапсырмаларды
талқылайды.<br> - Жады түрлерін сипаттап, кестені
толтырады.
|
Жады түрлерін
сипаттау: <br> - Жады түрлері бойынша
кестені дұрыс толтырады.<br> - Әр жад түрінің қызметін
дұрыс
сипаттайды. <br> Дискрипторлар:<br> -
Жедел сақтау құрылғысының (RAM) қызметін
сипаттайды.<br> - Тұрақты сақтау құрылғысының (ROM)
қызметін сипаттайды.<br> - Сыртқы сақтау құрылғысының
қызметін сипаттайды.<br> - Кэш-жад қызметін
сипаттайды.
|
- Жады түрлері туралы кесте
парақтары.<br> - Жапсырма қағаздар.
|
Тапсырма 2 (10
минут)
|
- "Сәйкестендіру тапсырмасы" жаттығуын
беру.<br> Тапсырма:<br> Әр топқа жады түрлеріне
қатысты бірнеше сипаттамалар таратып беру. Топтар дұрыс жады түрін
анықтап, сипаттамаларды сәйкестендіру
керек.
|
- Топтарда жұмыс жасап, сипаттамаларды сәйкес
жады түрімен байланыстырады.<br> - Өз шешімдерін
талқылайды.
|
Сәйкестендіру
тапсырмасы:<br> - Жады түрлерін дұрыс
сәйкестендіреді.<br> - Сипаттамаларды
анықтайды. <br> Дискрипторлар:<br> -
Жедел сақтау құрылғысын (RAM) дұрыс
сәйкестендіреді.<br> - Тұрақты сақтау құрылғысын (ROM)
дұрыс сәйкестендіреді.<br> - Сыртқы сақтау құрылғысын
дұрыс сәйкестендіреді.<br> - Кэш-жады дұрыс
сәйкестендіреді.
|
- Сипаттамалар жазылған
парақшалар.<br> - Жапсырма қағаздар.
|
Қорытынды (5
минут)
|
- Оқушылардың жұмыстарының нәтижесін қорытындылау
және талдау.<br> - Сабақтың мақсатына жеткендерін
талқылау.<br> - Қорытындылау және келесі сабаққа
тапсырма беру.<br> - Сұрақтар қою, рефлексия
жасау.
|
- Мұғалімді тыңдайды, сұрақтар
қояды.<br> - Өз жұмыстарын талқылайды және кері байланыс
береді.
|
- Тиімді кері байланыс беру.
|
- Ауызша немесе жазбаша кері байланыс
құралдары.
|