Материалдар / "Көркем табиғат және көрікті жерлер" 6-сынып ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Көркем табиғат және көрікті жерлер" 6-сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып: қазақ тілі "Көркем табиғат және көрікті жерлер"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қырқүйек 2024
264
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
450 тг 405 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:__________


Қысқа мерзімді сабақ жоспары 3-сабақ

Бөлім:

1-бөлім: Қазақстандағы көрікті жерлер. Лексикография

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

06.09.2024ж.

Сыныбы: 6 «Ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көркем табиғат және көрікті жерлер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.1.4.1 - мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

6.4.1.1 - тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек жəне дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек жəне дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жаза алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал «Гүлмен тілек»

Гүлді алақанға ұстап тұрып, бір-бірлеріңе ізгі тілек айтыңдар

Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийі айтылады.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады.






Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді

Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандыра

ды

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!




Оқулық, жұмыс дәптері






(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1.Қазақстанның көрікті жерлері туралы не білесің?

2. Өзің тұратын мекенді көрікті деп ойлайсың ба?

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру


.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

1-тапсырма. Берілген сұрақтар бойынша диалог қүрастырыңдар.

  • Елдің көрікті жерлері туралы айтып бересің бе?

  • Қазақстанның табиғаты сені неліктен қызықтырады?

  • Өз еліңнің көрікті жерлерін басқа елдермен салыстыра аласың ба?

  • «Туған жердің әр тасын бағалау керек?» дегенді қалай түсінесің?



2-тапсырма. Оқулықта берілген мәтінді оқып, мазмұнын түсіндіріп айт. Бірге және бөлек жазылған сөздерге көңіл бөл, теріп жаз.
Бұл мәтіннен қандай ақпарат алдың?

Бөлек және бірге жазылған сөздерді жаз.











3-тапсырма. Сурет бойынша бірге және бөлек жазылатын сөздерді қатыстырып, «Шымбұлақ» туралы сөйлем құра.













4-тапсырма. Тілдік бағдар айдарындағы ережелердің өзіне тән ерекшелігін, қызметін, маңызын талда.




Берілген сұрақтарды қарастыра отырып, өзара диалог құрастырады.

























Мәтінді оқып, мазмұнын түсіндіреді. Бірге және бөлек жазылатын сөздерді анықтайды.

Дескриптор: Жалпы - 2 балл

1. Берілген сұрақтарға жауап береді.

2. Сұрақтар бойынша өз ойларын ортаға салады.















Дескриптор: Жалпы - 2 балл

1. Мәтінді оқып, мазмұнымен танысады.

2. Мәтіннен бірге және бөлек жазылатын сөздерді теріп жазады.


6-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Берілген суреттер бойынша сөйлем құрастырады.

































Бірге және бөлек жазылатын сөздердің ережесін талдап, қызметін анықтайды.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Сурет бойынша «Шымбұлақ» туралы сөйлем құрастырады.

2.Бірге және бөлек жазылатын сөздерді қатыстырады.

3.Орфографиялық норма ережелерін сақтайды.













Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Кестедегі сұрақтарға жауап береді.

2.Тілдік бағдар айдарындағы ережелердің өзіне тән ерекшелігін, қызметін, маңызын талдайды.

3.Бірге және бөлек жазылатын сөздерге мысал келтіреді.

6-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.




Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23

Үй жұмысы

5-тапсырма, 10бет




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!