Бөлім:
|
2-бөлім: Көшпенділер
мәдениеті.
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Көрпебаева
А.
|
Күні:
|
18.09.24
ж.
|
Сыныбы:6
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Көшпенділік
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
7.2.4.1-идеясы ұқсас
публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің
тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін
салыстыра талдау;
7.4.1.1- жалғаулар
мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес
орфографиялық нормаға сай
жазу;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
-идеясы ұқсас публицистикалық
және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы,
мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра
талдайды;
- жалғаулар мен
шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес
орфографиялық нормаға сай
жазады;
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Сәлемдесу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Комплимент»
әдісі
Оқушыларды
түгелдейді, оқу құралдарын
тексереді.
Үй тапсырмасы
сұралады.
|
Мұғаліммен
амандасады, оқу құралдарын дайындайды.
Оқушылар дөңгелене
тұрып, бір-біріне комплимент айтады. Комплимент досыңның есімінің
бас әрпінен басталуы керек. Мысалы, Серік сен сабырлысың, т.б.)
Бір-біріңе қарап күлімдеңдер. Күндерің сәтті
өтсін!
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл-күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа
сабақ
|
Ойқозғау.
1-тапсырма
Сынып
«Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі
2-тапсырма.
Сынып
|
Даланың заңдары тек
достық пен бауырластыққа
негізделген.
Анахарсис
Қазақтардың
қайырымдылығы, адамды аяуы, қарттарға көмек көрсетуі, баланы аялап,
жанындай жақсы көруі – олардың айрықша
қасиеті.
А.А.Левшин, орыс
ғалымы
І.Есенберлиннің
«Көшпенділер» трилогиясынан алынған үзіндіні тыңда. Көркем
бейнелеуіш сөздер мен мақал-мәтелді қолданып, көшпенді елдің
жауынгерлері туралы жұбыңмен
пікірлес.
Тыңдалым мәтіні
бойынша жұбыңмен ақылдасып, сұрақтарға жауап
бер.
Сұраққа жауап берген
оқушының жауабы туралы келесі оқушы кері байланыс
береді.
-
Көшпенділердің
жауынгерлері қандай? Олар туған жерін жаудан қалай
қорғайды?
-
Олардың дала бүркітіндей
қырағы болуының себебі неде?
|
Дескриптор:
-мәтіннің негізгі ойын
анықтайды;
-сұрақтарға жауап
береді
|
«Жарайсың!»деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
.
|
Бірге
қайталайық
3-тапсырма.
Топтық жұмыс
4-тапсырма. «Кофе таяқшалары»
әдісі
Жеке
ӘТН
Оқушылар ережені оқып, жұппен талқылайды. Сұрақтар қояды,
жауап береді.
6-тапсырма.
Мәтінмен жұмыс.
|
Оқулықта берілген кесте бойынша публицистикалық және көркем
әдебиет стилі туралы теориялық материалды
қайталайды
Мәтінді оқып, стилін анықта. Тыңдалым мәтінімен
салыстыр.
Оқылым
мәтіні
|
Тыңдалым
мәтіні
|
Тақырыбы:
Стилі:
Тілдік
амал-тәсілдері:
|
Тақырыбы:
Стилі:
Тілдік
амал-тәсілдері:
|
Стақанға салынған таяқшаларға жазылған оқушы есімі бойынша
жауап беретін оқушылар таңдалады.
-
Көшпенділік дегенді қалай түсінесің? «Атақоныс» және «туған
жер» ұғымдарының айырмасы бар ма?
-
Көшпенділердің жайлау мен қыстауды таңдау ерекшеліктері
жайында қандай ой түюге болады?
Оқылым және тыңдалым
мәтіндеріндегі буын үндестігі заңдылықтарын көрсетіп, дәптеріңе
жаз.
|
Дескриптор:
- идеясы ұқсас
публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің
тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін
салыстыра талдайды;
«Қолпаштау»
әдісі
Дескриптор:
- жалғаулар мен
шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес
орфографиялық нормаға сай жазады;
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
ДК
|
Сергіту сәті
|
«Кім,
нені жақсы көреді?» жаттығуы.
|
Барлығы
орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан
тұрады. Мысалы: Кім балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан
тұрсын…Кім өзін батырмын деп есептейді?… Кім сары түсті жақсы
көреді?… Кім көп тамақ жегенді жақсы көреді?… Кім айнаға қарағанды
жақсы көреді? т.б. сұрақтар қоюға
болады.
|
|
|
Сабақты бекіту
|
7-жаттығу. Жеке жұмыс
|
Мәтін үзіндісінен
ерін үндестігіне сай айтылатын сөздерді тауып, орфоэпиясы бойынша
жаз.
Үлгі: жүйрік -
жүйрүк
|
Дескриптор:
- Дескриптор:
- жалғаулар мен
шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес
орфографиялық нормаға сай жазады
|
Оқулық
|
Үй тапсырмасы
|
8-тапсырма.
|
Көшпенділердің өмір
салты туралы ойыңды жинақтап, піріңді
жаз.
|
|
Оқулық
|
Сабақ соңындағы рефлексия
|
«Көңіл-күйді
салу»әдісі.
|
Оқушылар көңіл-күйін
әр түрлі фигуралар салу арқылы
бейнелейді.
|
|
|