№
|
Бөлім
|
Ауыспаалы тақырыптар /бөлім
атаулары/
|
Сабақтар
тақырыптары
|
Оқыту
мақсаттары.
|
Сағат
саны
|
Уақыты
|
Ескерту
|
1-тоқсан
|
1
|
1) Өркениет: даму
ерекшеліктері.
|
Қазақтардың тіршілікті
қамтамасыз етудің дәстүрлі жүйесі
|
Қазақстанда көшпелі мал
шаруашылығы және егіншіліктің дамуы
|
11.1.1.1 Қазақстан халқының
тіршілікті қамтамасыз ету жүйесінің қалыптасуына және дамуына
табиғи-географиялық факторлардың әсерін
зерттеу;
11.1.1.2 көшпелі мал
шаруашылығы және егіншіліктің ерекшеліктерін "тіршілікті қамтамасыз
ету жүйесі" , "қоныстану жүйесі", "экожүйе" ұғымдарын пайдалана
отырып анықтау;
11.1.1.3 картаны пайдаланып
дәстүрлі шаруашылық қызмет түрлерін
жіктеу
|
1
|
|
|
2
|
1
|
|
|
3
|
1
|
|
|
4
|
Қолөнер мен
кәсіптер
|
11.1.3.4 этнографиялық
материалдардың қазақтарда қолөнер мен кәсіптердің дамуын
сипаттау
|
1
|
|
|
5
|
1
|
|
|
6
|
Дала мен қала: өзара
қарым-қатынас және өзара әсері
|
Қазақстан қала мәдениетінің
дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі
|
11.1.2.1 картаны пайдаланып,
Ұлы Жібек жолының Қазақстан аумағындағы бағыттары мен жолдарын
зерттеу;
11.1.2.2 Қазақстан аумағында
қалалардың пайда болуы мен дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлін
талдау
|
1
|
|
|
7
|
1
|
|
|
8
|
1
|
|
|
9
|
Экономикалық және мәдени өзара
қарым-қатынас және өзара әсері.
|
11.1.2.3 сауда-экономикалық
қарым-қатынастар жүйесінде көшпелі және отырықшы халықтың өзара
қарым-қатынасын сипаттау;
11.1.2.4 дереккөздер негізінде
көшпелі және отырықшы халықтың мәдени өзара әсерін
анықтау
|
1
|
|
|
10
|
1
|
|
|
11
|
Қазақстанның қазіргі замандағы
әлеуметтік- экономикалық дамуы
|
ХХ ғасырдағы Қазақстан
экономикасының дамуы
|
11.1.3.1 Қазақстанның
экономикалық даму ерекшеліктерін талдау үшін "экономикалық жүйе",
"дәстүрлі (аграрлы) экономика", "жоспарлы (социалистік) экономика"
ұғымдарын пайдалану;
11.1.3.2 ХХ ғасырда
Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық даму бағыттарын анықтаған
факторларды талдау
|
1
|
|
|
12
|
1
|
|
|
13
|
Қазақстан Республикасының
экономикасының дамуы
БЖБ
№1
|
11.1.3.3 Қазақстан Республикасы
экономикасының даму кезеңдерін талдау, олардың ерекшеліктерін
анықтау;
11.1.4.4 мемлекеттік
стратегиялар мен бағдарламалардың мазмұнын зерттеу және Қазақстан
Республикасы әлеуметтік-экономикалық даму болашағын
болжау
|
1
|
|
|
14
|
1
20
мин
|
|
|
15
|
ТЖБ
№1
|
1
|
|
|
16
|
Зерттеу жұмысы
|
Әртүрлі тарихи кезеңдердегі
Қазақстанның экономикалық даму
ерекшеліктері
|
1
|
|
|
2-тоқсан
|
17
|
Саяси-құқықтық процестер
|
Қазақстанда полиэтникалық
қоғамның қалыптасу тарихы
|
Қазақстан халқының
моноэтникалық құрамының өзгеруі (XVIII ғасыр - XX ғасырдың
басы)
|
11.2.1.1 Қазақстанның этникалық
құрамының өзгеру үрдісін түсіндіру үшін "аграрлық саясат",
"көші-қонсаясаты", "моноэтностыққұрам" ұғымдарын
пайдалану;
11.2.1.2 Қазақстан аумағындағы
халықтың этникалық құрамының өзгеру кезеңдерін
зерттеу
|
1
|
|
|
18
|
1
|
|
|
19
|
Кеңестік кезеңде Қазақстандағы
полиэтникалық қоғамның қалыптасуы.
|
11.2.1.3 Қазақстанның этникалық
құрамының өзгеру үрдісін түсіндіру үшін "депортация", "арнайы
қонысаударылғандар", "полиэтникалық қоғам", "ұлттық саясат",
"интернационализм" ұғымдарын
пайдалану;
11.2.1.2 Қазақстанда халықтың
этникалық құрамының өзгеру кезеңдерін
зерттеу;
11.2.1.4 Кеңестік кезеңде
Қазақстан этностарының өзара мәдени әсерлесу ерекшеліктерін
түсіндіру;
|
1
|
|
|
20
|
1
|
|
|
21
|
1
|
|
|
22
|
Қазақстан Республикасының этносаралық қатынастар
саласындағы саясаты
|
Қазақстан Республикасының
көші-қон саясаты
|
11.2.2.1 көші-қон саясатының
ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция",
"репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын
пайдалану;
11.2.2.2 Қазақстандық
заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон
саясатының негізгі бағыттары мен басымдықтарын
түсіндіру
|
1
|
|
|
23
|
1
|
|
|
24
|
1
|
|
|
25
|
Ұлтаралық және конфессияаралық
келісімнің қазақстандық моделі
|
11.2.2.3 мемлекеттік
стратегияларды және бағдарламаларды зерттеу негізінде ұлтаралық
және конфессияаралық келісімнің қазақстандық үлгісін
бағалау
|
1
|
|
|
26
|
1
|
|
|
27
|
Қазақстанның саяси-әлеуметтік
және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының
рөлі
БЖБ
№2
|
11.2.2.4 Ұлттық бірлікті және
қазақстандық бірегейлікті нығайтудағы Қазақстан халқы
Ассамблеясының рөлін сипаттау
|
1
|
|
|
28
|
1
|
|
|
29
|
1
20
мин
|
|
|
30
|
ТЖБ
№2
|
|
|
|
1
|
|
|
31-32
|
Зерттеу
жұмысы
|
Қазақстан этностары: тарихы мен
тағдыры
|
2
|
|
|
3-тоқсан
|
33
|
Қоғамдық-саяси ойдың
дамуы
|
Қазақстандағы әлеуметтік-саяси
ойдың эволюциясы
|
Қоғамдық-саяси ойдың бастауы
және дамуы
|
11.3.1.1 Ежелгі және
ортағасырлық Қазақстанның тарихи тұлғаларының қоғамдық-саяси
идеяларын анықтау;
11.3.1.2 Қазақстандағы
қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін
бағалау
|
1
|
|
|
34
|
1
|
|
|
35
|
Қазақ хандығы дәуіріндегі
қоғамдық-саяси ойдың дамуы
|
11.3.1.3 Қазақ хандығы
дәуіріндегі тарихи тұлғалардың қоғамдық-саяси идеяларын
анықтау;
11.3.1.2 Қазақстандағы
қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін
бағалау
|
1
|
|
|
36
|
1
|
|
|
37
|
"Зарзаман" ағымы өкілдерінің
идеологиялық құндылықтары
|
11.3.1.4 Қазақ ұлттық
мемлекеттілігінің тарихи тағдыры туралы "Зар-заман" өкілдерінің
идеяларын түсіндіру;
11.3.1.2 Қазақстандағы
қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін
бағалау
|
1
|
|
|
38
|
1
|
|
|
39
|
ХІХ ғасырдағы қазақ
ағартушыларының қоғамдық-саяси
көзқарастары
|
11.3.1.5 XIX ғасырдағы қазақ
ағартушыларының қоғамдық-саяси қызметін
талдау;
11.3.1.2 Қазақстандағы
қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін
бағалау
|
1
|
|
|
40
|
1
|
|
|
41
|
"Алаш" –қоғамдық ой және ұлттық
идея.
|
"Алаш" ұлттық идеясының
тұжырымдамалық негіздері
|
11.3.2.1 "Алаш" ұлттық
идеясының тарихи негіздерін анықтау
|
1
|
|
|
42
|
1
|
|
|
43
|
"Алаш" қозғалысы және қазақ
революционер-демократтарының саяси
көзқарастары
|
11.3.2.2 Қазақ
мемлекеттілігінің даму жолдары туралы ұлттық зиялылардың
қоғамдық-саяси көзқарастарын
салыстыру;
11.3.1.2 Қазақстандағы
қоғамдық-саяси ойдың дамуына тарихи қайраткерлердің қосқан үлесін
бағалау
|
1
|
|
|
44
|
1
|
|
|
45
|
"Мәңгілік Ел" жалпыұлттық
идеясы - ХХІ ғасырдағы Қазақстан қоғамын біріктіруші
негіз
|
"Мәңгілік Ел" жалпыұлттық
идеясының тарихи негізі
|
11.3.3.1 "Мәңгілік Ел"
жалпыұлттық идеясының тарихи негіздерін
анықтау
|
1
|
|
|
46
|
1
|
|
|
47
|
Қазақстан қоғамының жалпыұлттық
құндылықтары
БЖБ
№3
|
11.3.3.2 "Мәңгілік Ел"
идеясының біріктіруші құндылықтарының маңыздылығын
анықтау;
11.3.3.3 "Мәңгілік Ел –
патриоттық актісін" және "Қазақстандық бірегейлікті және бірлікті
нығайту және дамыту тұжырымдамасын" зерттеу негізінде мемлекеттің
идеология саласындағы саясатын
түсіндіру
|
1
|
|
|
48
|
1
|
|
|
49
|
1
20
мин
|
|
|
50
|
ТЖБ
№3
|
1
|
|
|
51-52
|
Зерттеу жұмысы
|
Қоғамдық-саяси ойдың біріктіруші
рөлі
|
2
|
|
|
4-тоқсан
|
53
|
Білім мен ғылымның дамуы
|
Ортағасырлық Қазақстанның
ғылыми мұрасы
|
Ортағасырлық Қазақстандағы
ғылымның дамуы
|
11.4.1.1 әртүрлі тарихи
кезеңдердегі ғылымның жетістіктерін
анықтау;
11.4.1.2 ғылымның дамуына
Қазақстан ортағасырлық ғалымдардың қосқан үлесін
зерттеу
|
1
|
|
|
54
|
1
|
|
|
55
|
XVIII-XX ғасырлардағы
Қазақстандағы білім мен ғылымның
дамуы
|
XVIII-ХХ ғасырдың басында
Қазақстандағы зерттеулер
|
11.4.2.1 XVIII-ХХ ғасырдың
басында Қазақстандағы ғылыми зерттеулердің негізгі бағыттарын
түсіндіру;
11.4.2.2 XVIII-ХХ ғасырдың
басында зерттеушілердің еңбектерін зерделеу негізінде Қазақстандағы
ғылымды дамытуға қосқан үлесін
бағалау
|
1
|
|
|
56
|
1
|
|
|
57
|
XIX - ХХ ғасырдың басында
Қазақстандағы оқу орындарының
қызметі
|
11.4.2.3 XIX-ХХ ғасырдың
басындағы Қазақстан аумағында оқу орындардың дамуындағы өзгерістер
мен сабақтастықты анықтау;
11.4.2.4 XIX-ХХ ғасырдың
басындағы Қазақстанда өмір сүрген білім беру мекемелерін қызметтік
ерекшеліктеріне сәйкес жіктеу
|
1
|
|
|
58
|
1
|
|
|
59
|
Кеңестік білім беру жүйесінің
жетістіктері мен қайшылықтары
|
11.4.2.5 Кеңестік білім беру
жүйесінің даму ерекшеліктерін анықтау үшін "сауатсыздықты жою",
"қызыл отау", "мұғалімдер институты", "мектептегі білім беру",
"кәсіби білім беру", "жоғары оқу орындары" ұғымдарын
пайдалану;
11.4.2.6 Қазақстандағы кеңестік
білім беру жүйесін реформалауды талдау, жетістіктері мен
қайшылықтарын анықтау
|
1
|
|
|
60
|
1
|
|
|
61
|
Қазақ КСР Ғылым академиясы –
КСРО-ның ірі ғылыми орталығы
|
11.4.2.7 Қазақстан ғылымын
дамытудағы Қазақ КСР Ғылым академиясының рөлін
анықтау;
11.4.2.8 Кеңестік кезеңдегі
ғылымның дамуына Қазақстанның көрнекті ғалымдарының қосқан үлесін
бағалау;
11.4.2.9 Кеңестік саяси жүйе
жағдайында Қазақстан ғылымы дамуының қиындықтарын және
қарама-қайшылықтарын талдау
|
1
|
|
|
62
|
1
|
|
|
63
|
Бүгінгі таңдағы Қазақстандағы
білім және ғылым жүйесі
|
Қазақстан Республикасы білімі
мен ғылымы дамуының мәселелері мен
болашағы
БЖБ
№4
|
11.4.3.1 Қазақстан
Республикасының стратегиялары мен бағдарламаларын зерттеу негізінде
білім және ғылым жүйесін жаңартудың алғышарттары мен маңызын
талдау;
11.4.3.2 әлемдік білім және
ғылым кеңістігіне ену үшін инновациялық ғылыми және білім беру
ұйымдарын құрудың маңыздылығын
бағалау;
11.4.3.3 Қазақстан Республикасы
"Болашақ" халықаралық білім беру бағдарламасының елді жаңғыртудағы
маңыздылығын талдау
|
1
|
|
|
64
|
1
20
мин
|
|
|
65
|
ТЖБ
№4
|
1
|
|
|
66-67
|
Зерттеу
жұмысы
|
Білім мен ғылымға үлес қосқан
менің өлкемнің тұлғалары.
|
2
|
|
|
68
|
Қорытынды
қайталау
|
|
1
|
|
|