Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері | Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны | Cағат саны | Оқу мақсаты | Сынып | Мерзімі | Ескерту | Үй тапсырмасы |
1-тоқсан | |||||||
5.1 А Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі 16с | Кіріспе сабақ Зерттеу сұрағы: Қазақстанның ежелгі тарихында не оқытылады?Алғашқы адамдардың өміріЗерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді? | 1 | Ежелгі Қазақстан тарихына жалпы шолу5.1.1.1 – алғашқы адамдардың антропологиялық белгілерін сипаттау;5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 3.09 | §-1-2-3-4Мәтін желісімен сурет салу | |
Алғашқы адамдардың өміріЗерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді? | 1 | 5.1.1.1 – алғашқы адамдардың антропологиялық белгілерін сипаттау;5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 7.09 | §-1-2-3-4Мәтін желісімен сурет салу | ||
Алғашқы адамдардың өміріЗерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді? | 1 | 5.1.1.1 – алғашқы адамдардың антропологиялық белгілерін сипаттау;5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 10.09 | §-1-2-3-4Мәтін желісімен сурет салу | ||
Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты? | 1 | 5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 14.09 | §-5-6Сурет желісімен әңгіме құрастыру | ||
Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты? | 1 | 5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 17.09 | §-5-6Сурет желісімен әңгіме құрастыру | ||
Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуіЗерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді? | 1 | 5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 21.09 | §-7-8-9-10 -11Сурет желісімен әңгіме құрастыру | ||
Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуіЗерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді? | 1 | 5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 24.09 | §-7-8-9-10 -11Сурет желісімен әңгіме құрастыру | ||
Ботай мәдениетіЗерттеу сұрағы: Не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атайды? | 1 | 5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 28.09 | §-7-8-9-10-11 Сурет желісімен әңгіме құрастыру | ||
Қазақстан территориясында металлургияның пайда болуы Зерттеу сұрағы: Қазақстан жерінде металды өндіру ежелгі адамдардың өмірін қалай өзгертті? | 1 | 5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 1.10 | §-12-13 -14-15Мәтін желісімен сурет салу | ||
Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттеріЗерттеу сұрағы: Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштерінің қандай ерекшеліктері бар? | 1 | 5.2.2.2 – археологиялық деректерге сүйене отырып, андронов және беғазы-дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау;5.2.2.5 – Ә.Марғұланның Қазақстан археологиясының дамуына қосқан үлесін айқындау. | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 5.10 | §-12-13 -14-15Мәтін желісімен сурет салу | ||
«Өлкенің тарихи ескерткіштері» | 1 | Аймақтың тарихи құндылықтары және ескерткіштерімен таныстыру | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 8.10 | Өлкетану курсы бойынша | Сурет салу | |
Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді? | 1 | 5.2.1.1 – алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау;5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 12.10 | §-16-17 -18-19Мәтін желісімен сурет салу | ||
Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді? | 1 | 5.2.1.1 – алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау;5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 15.10 | §-16-17 -18-19Мәтін желісімен сурет салу | ||
Ежелгі адамдардың өміріне саяхатБЖБ № 1 | 1 | 5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс- тіршілігін шығармашылық түрде көрсету5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс- тіршілігін шығармашылық түрде көрсету | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 19.10 | §-16-17 -18-19Сурет желісімен әңгіме құрастыру | ||
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) | 1 | I тоқсан бойынша оқу мақсаттары | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 22.10 | Қайталау | ||
Тоқсандық қайталау | 1 | I тоқсан бойынша оқу мақсаттары | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 26.10 | Қайталау | ||
II тоқсан | 2-тоқсан | ||||||
5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі 9с | 1 | 5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 5.11 | §-20-21Сурет желісімен әңгіме құрастыру | ||
1 | 5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 9.11 | §-20-21Сурет желісімен әңгіме құрастыру | |||
1 | 5.4.1.2 – көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 12.11 | §-22-23Тірек сызба жасау | |||
1 | 5.4.1.2 – көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 16.11 | §-22-23Тірек сызба жасау | |||
Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениетіЗерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде? | 1 | 5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 19.11 | §-24-25-26-27-28Тірек сызба жасау | ||
«Өлкетану мұражайы және тарихи жәдігерлер» | 1 | Аймақтың тарихи құндылықтары,тарихи жәдігерлері және ескерткіштерімен таныстыру | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 23.11 | Өлкетану курсы бойынша | Әңгіме жазу | |
Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениетіЗерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде? | 1 | 5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 26.11 | §-24-25-26-27-28Тірек сызба жасау | ||
Ежелгі көшпелілердің дүниетанымыЗерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды? | 1 | 5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 30.11 | §-24-25-26-27-28Тірек сызба жасау | ||
Ежелгі көшпелілердің дүниетанымыЗерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды?БЖБ № 2 | 1 | 5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 3.12 | §-24-25-26-27-28Тірек сызба жасау | ||
5.2ВСақтар 5с | Сақтар туралы тарихи мәліметтер Зерттеу сұрағы: Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді? | 1 | 5.3.1.1 – картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 7.12 | §-29-30Тірек сызба жасау | |
Сақтар туралы тарихи мәліметтер Зерттеу сұрағы: Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді? | 1 | 5.3.1.1 – картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 10.12 | §-29-30Тірек сызба жасау | ||
Сақтар туралы тарихи мәліметтер Зерттеу сұрағы: Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді? | 1 | 5.3.1.1 – картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 14.12 | §-24-25-26-27-28-29-30Тірек сызба жасау | ||
«Алтын адам» археологиялық олжасыЗерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды?БЖБ № 3 | 1 | 5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;5.2.2.4 – Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау;5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 21.12 | §-24-25-26-27-28-29-30Тірек сызба жасау | ||
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) | 1 | IІ тоқсан бойынша оқу мақсаттары | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 24.12 | Қайталау | ||
Тоқсандық қайталау | 1 | ІI тоқсан бойынша оқу мақсаттары | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 28.12 | Қайталау | ||
IІI тоқсан | 3-тоқсан | ||||||
5.3АСақтар 9с | Шілікті және Бесшатыр патша қорғандарыЗерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады? | 1 |
693тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |