І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Білім алушылармен
сәлемдесу, түгендеу.
«Көңіл-күйді
анықтау»стратегиясы (белсенді оқыту
әдістері)
Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйі арқылы
жаңа сабаққа деген қызығушылығын
ояту,арттыру.
Қолданылуы: Оқушылар өзінің көңіл-күйлерін
келтіретін смайликтерді немесе табиғат құбылыстары арқылы да
көрсетуге болады. Олар суреттерді бір-біріне көрсетеді. Сабақ
соңына дейін көңіл-күйді көтеріңкі деңгейге жеткізу жұмыстары
жүргізіледі.
Жұмыс
түрі: Топпен
Митохондрия-ұзындығы 1,5-10
мкм, ені 0,25-1,00 мкм-дей екі мембраналы органоид. Барлық
эукориоттық жасушаларға тән. Созылмалы органоидтер. , рет 1850ж
жәндіктердің бұлшықетінде Р.А.Келликер анықтады. Оларға «саркосома»
деп атау берді.1894ж Р.Альтман «биопласт»,ал 1847ж К.Бенда
«митохондрия деп атады.
Оқулық мәтінімен
жұмыс:
Білім алушыларға мәтін
бөліктерін бөліп беремін.
1. Неге әртүрлі жасушаларда
митохондрияның мөлшері мен пішіні
әртүрлі..
2. Митохондрияның сыртқы және
ішкі мембранасын құрылысының ерекшеліктері бойынша
салыстырыңдар.
Дескриптор:
- әртүрлі жасушаларда
митохондрияның мөлшері мен пішіні әртүрлі болу себебін
анықтайды;
- Митохондрияның сыртқы және
ішкі мембранасын құрылысының ерекшеліктері бойынша
салыстырады.
|