Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы
жағымды ахуал қалыптастыру.
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру,
тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды
қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Тиімділігі:
оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы
жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз
ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық
талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы,
мақсатымен таныстырады.
|
№1-тапсырма.
-мәтінді оқиды
-қазақта қандай музыкалық аспап түрлері
бар?
-Күй дегеніміз не?
-Ең
алғашқы күйдің атасы кім?
-Сыбызғы мен қобызда кімдер күй
орындаған?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар
оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың
тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл
жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету»
тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге
бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір
көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
ҚБ: Өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31 мин.
|
№2-тапсырма.
Бдерілген сөздерге тұйық етістіктің жұрнағын
жалғап жазады.
|
Оқы, биле, кемі, қос, тасы, сүрт, шырқат, алғыс
алг, сатып бер, терге, қайтпа, сындырг, тоқтаттыр, қимылда, кеңес,
ашулан, кетіп қал, қанағаттандыр, тыңда, ұялып келме, қорқып
қаш.
|
Дескриптор: Жалпы -3
балл.
- етістіктің жұрнағын жалғап
жазады.
|
Оқулық
Жұмыс дәптерлері
|
|
№3-тапсырма.
Абай атам ыздың өлеңін оқып тұйық етістікті
табады.
|
Жетіп жайлауға қана алмай жүр,
Күз
күзеудеи жанжалсыз бола алмай жүр.
Қыс
қыстауың-қып-қызыл ол бір пәле,
Оралып ешбір шаруа оңалмай жүр.
Дескриптор: Жалпы -4
балл
-
тапсырманы орындап жазады.
|
Оқулық
Жұмыс дәптерлері
|
|
№-тапсырма:
Мақал-мәтелдерегі тұйық етістікті теріп
жазады.
|
1.Істеу қиын, сынау оңай.
2.
Еріншекке «жоқ» сылтау.
3.
Ауруда шаншу жаман,
Сөзде қаңқу жаман.
4.
Халыққа қарсы жүру,
Ағысқа қарсы жүзу.
|
Дескриптор:
Жалпы -3балл
- тұйық етістікті теріп жазады.
|
Оқулық
Жұмыс дәптерлері
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды.
Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл
кезеңде саралаудың «Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
|
Жеке жұмыс:
- бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім,
....көзімді жеткіздім.
-
бүгін сабақта қуантқаны.....
-
мен өзімді.....үшін мақтар едім.
-
маған ерекше ұнағаны.....
-
сабақтан соң маған........келді
-
бүгін маған..........сәті түсті.
-
қызықты болғаны.....
-
......қиындық тудырды.
-
менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
|
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай
тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды
игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді,
белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау
көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе
бойынша бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс
түрлерін қолданамын.
Осы
сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|