І.Сәлемдесу
ІІ. «Мен таңдаймын» әдісімен
оқушыларды
3
топқа болу
1-топ: Қасым хан
2-топ: Керей хан
3-топ: Әбіолқайыр хан
ІІІ. «Иә», «Жоқ» әдісімен үй
тапсырмасын бекіту
-
Қасым хан Жәнібек ханның
ұлы.
(Иә)
-
Мұхаммед Хайдар деректерінде
Қасым хан тұсында халық саны 200 мың болған
( жоқ 1 миллион адамнан
асқан)
-
Қасым ханның заң атауы « Қасым
ханың қасқа жолы (
Иә)
-
Заңдар 4 құқық жинағынан тұрды.
-
( Жоқ 5 жинақтан
тұрды)
-
Қасым хан 1518 жылы Сарайшық
қаласында дүние салды (Иә)
ІҮ: Жаңа тақырыпты және оқу
мақсатын оқушыларға түсіндіру
1-тапсырма: Жеке
жұмыс
Бейнематериалмен жұмыс.
Оқушылар бейнематериалдың негізінде «Хақназар хан кім болған?»
сұрақтарға жауап беру арқылы ашады:
1.Бейнематериалда қай кезеңді
баяндайды?
2.Неліктен Хақназар ханды
«қазақтар мен қырғыздардың» ханы деп
атаған?
3.Хақназар хан тұсында қазақ
хандығының қандай жағдайы болған?
Дескриптор
1 Оқиға кезеңін
атайды
2 Хақназарды қазақ-қырғыз ханы
деп аталуын түсіндіреді
3 Хақназар хан кезіндегі қазақ
хандығының жағдайын сипаттайды
Кері
байланыс: Оқушылар бір-бірін
бағалайды
2- тапсырма: Жұптық жұмыс Хақназар ханның
жүргізген ішкі және сыртқы саясаты туралы ақпаратпен танысып. Баға
беріңіздер.
№
|
Саяси бағыты
|
Ішкі
|
Сыртқы
|
1
|
Саяси
|
|
|
2
|
Әлеуметтік
|
|
|
3
|
Экономикалық
|
|
|
Дескриптор:
-
Саяси бағытың ішкі және сыртқы саясатын
анықтайды;
-
Әлеуметтік бағытың ішкі және сыртқы саясатын
анықтайды;
-
Экономикалық бағытың ішкі және сыртқы саясатын
анықтайды
Кері
байланыс: Оқушылар бір-бірін тексеріп
бағалайды
3-тапсырма: «Интерпретация»
Топтық жұмыс
Оқушыларға корточкалар
беріледі алған білімдерінің негізінде сахналық қойылым
жасайды
1-топ: Хақназардың қазақ-өзбек
қатынастарын көрсету
2-топ: Хақназардың қазақ-орыс
қарым-қатнастарын көрсету
3-топ: Хақназардың қазақ
тарихындағы рөлін көрсету
Критерийлері:
1.
Ролге енуі.
2.
Тарихи мазмұндылығы.
3,
Креативтілігі.
4.
Оқиға желісін жеткізуі.
Кері
байланыс: «Бес саусақ» әдісімен оқушылар
бір-бірін бағалайды
|