Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
|
6.1.5.1 - тірек сөздер,
жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды
анықтау
6.5.1.1 - мәтіндерден деректі
және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша,
ауызша жұмыстарда қолдану
|
Сабақтың
басы
(5
минут)
|
«Қара жәшік»
әдісі
Сабақ мақсатымен
таныстыру
|
Қара жәшік әдісі арқылы
сабақты бастау, яғни «Отбасы күнін тойлайық» тақырыбына сай, жәшік
ішіне мерекелер, мейрамдар, отбасылық құндылықтар туралы сөздер
немесе суреттер салып, оқушыларға жанама тұжырым беру. Мерекелік
көңіл күй, жағымды атмосфера, Наурыз мерекесі, Аналар күні, Әкелер
күні, Балаларды қорғау күні, Сыйластық, Бауырмалдық,т.б оқушылар
дәл тапқанша жалғаса береді. Тапқаннан соң, жәшік ашылып, ішіндегі
тақырып көрсетіліп,бүгінгі күннің тақырыбы
ашылады.
Сабақтың тақырыбын, мазмұнын
слайдтар, суреттер, жанама сөздер арқылы
болжайды.
|
Қолпаштау
|
Слайдтар
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
бір-бірімізге-друг-другу
ағайын-родня
туыс-родня,родственник
береке-достаток,
изобилие
отбасылық-семейный
шағын-небольшой Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады.
2.Жазылым.Айтылым
Төмендегі суреттерге қарап, отбасымен атап өтетін
мейрамдардың тізімін жаз. Сұрақтарға жауап бер.
Мұғалім деректі және дерексіз
зат есімдерге тоқталады, мысалдар
келтіреді.
2-тапсырма.
Оқылым.Жазылым
Өлеңді мәнерлеп оқы. Мәтіннен деректі және дерексіз зат есімдерді тауып жаз. «Отан» сөзінің синонимін тап.
3-тапсырма
Оқылым.Айтылым
Мәтінмен
жұмыс
Мәтінді оқы. Түсінгеніңді
айт
Сергіту
сәті
Көңілді
күн
4-тапсырма.
Оқылым
Мәтіндегі ақпараттың дұрыстығын көрсет. Мәтіндегі деректі және дерексіз зат есімдерді тауып, сұрақ қой.
|
Тыңдалым,Айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерімен, сөйлем құрастырады.
Жазылым.
Айтылым.
-
Отбасыңда неше адам бар?
-Қандай отбасылық мейрамдарды атап өтесіңдер?
-Саған мейрамды отбасымен өткізген ұнай ма?
-Отбасыңда туыстармен атап өтілген бір шағын мейрам туралы әңгімеле.
Оқылым.Жазылым
Өлеңді мәнерлеп оқиды, өлеңнен
деректі және дерексіз зат есімдерді тауып
жазады
Оқылым.Айтылым
Мәтінді оқып, түсінгенін
айтады.
Сергіту сәтін
орындайды
Мәтіндегі
ақпаратты оқи отырып, дұрыс немесе бұрыстығын
көрсетеді.
|
«Бас
бармақ»
Дескриптор:
-
сурет
бойынша сұрақтарға жауап береді,шағын
мейрам туралы әңгімелейді.
Өзара бағалау: «Өте жақсы»,
«Жақсы», «Талпын»
Өзара бағалау: «Өте жақсы»,
«Жақсы», «Талпын»
«Бас
бармақ»
Дескриптор:
-Мәтіндегі ақпараттың дұрыс,
бұрыстығын анықтайды
-Деректі және дерексіз зат
есімдерді анықтайды:
|
Оқулық
4
бет
сөздік
слайд
Оқулық
4
бет
Оқулық
5
бет
Оқулық
5
бет
Оқулық
6
бет,
слайд
|