Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Мұғалімдер әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурс
|
Ұйымдастыру кезеңі (2
мин)
|
Оқушылармен амандасып, сабаққа
дайындығын тексереді. Жағымды эмоционалды көңіл-күй
қалыптастырады.
|
Мұғалімдермен амандасып, дәптер,
оқулықтар дайындалады.
|
Белсенділік, тәртіп.
|
Тақта, маркер.
|
Білімді пысықтау (5
мин)
|
Бұрын оқылған материал бойынша сұрақтар
қояды (мысалы, компьютер дегеніміз не, ол қандай негізгі
бөліктерден тұрады).
|
Сұрақтарға жауап беріп, өз болжамдарын
айтады.
|
Сұрақтарға жауап бере білу, жауаптардың
толықтығы.
|
Оқулық, презентация.
|
Оқу тапсырмасын қою (3
мин)
|
Сабақтың тақырыбын хабарлайды,
тәрбиелік мақсатын тұжырымдайды: процессормен, оның қызметімен және
негізгі сипаттамаларымен танысу.
|
Сабақтың тақырыбын дәптерге жазу,
мұғалімді тыңдау.
|
Назарларын аудару, сабақтың мақсатын
түсіну.
|
Тақта, маркер.
|
Жаңа материалды меңгерту (15
мин)
|
Компьютердің «миымен» салыстыра отырып,
процессордың не екенін түсіндіреді. Процессор орындайтын күнделікті
тапсырмалардың мысалдарын келтіреді. Иллюстрацияларды немесе
бейнелерді көрсетеді.
|
Түсіндірме тыңдайды, сұрақтар қояды,
дәптерлеріне жазып алады.
|
Белсенділік, тыңдау дағдылары,
ноталардың толықтығы.
|
Презентация, бейнефильм,
оқулық.
|
|
Жасанды интеллект көмегімен
тапсырмалар
1-топтық
жұмыс
Ақпаратты табу:
Процессорды салыстыру:
Презентацияны құру:
Процессор туралы материалды бекіту үшін жасанды
интеллект арқылы тапсырмалар
2-тапсырма: жұптық жұмыс
«Процессорды тап» (чат-бот
арқылы)
-
Сипаттама: Оқушытерге процессордың сипаттамаларын (жиілік,
ядролар саны, генерация, өндіруші) сипаттау ұсынылады, ал чатбот
процессор деректер базасын пайдалана отырып, нақты модельді болжауы
керек.
|
Ақпаратты табу:
оқушылар туралы сұрақтар қою және қысқа
жауаптар алу үшін дауыстық көмекшілерді немесе чат-боттарды
пайдалана алады .
-
Процессорды салыстыру:
AI кестелер немесе графиктер беру
арқылы әртүрлі процессорлардың сипаттамаларын салыстыруға
көмектеседі .
-
Презентацияны
құру: Оқушылар жасанды интеллект
құралдарын презентациялар жасау үшін пайдалана алады, мәтін мен
суреттері бар слайдтарды автоматты түрде жасай
алады.
Сұрақтарды
қалыптастыру: AI өзін-өзі тексеру немесе
топтық жұмыс үшін сұрақтар жасай алады.
Чатбот сұрағы мысалы:
"Менде 8 ядросы, 16 ағыны, 16 МБ L3
кэші бар 3,6 ГГц процессорым бар . Ол 2020 жылы шығарылды. Бұл
Intel Core i7-10700K, солай ма?
|
Дескрипторлар
Процессордың негізгі функцияларын
көрсетіңіз.
Процессордың негізгі сипаттамаларын атаңыз және
мағынасын түсіндіріңіз (жиілік, ядролар саны).
Процессорлар туралы ақпаратты табу үшін жасанды
интеллект іздеу жүйелерін пайдаланыңыз.
Процессорға қатысты тапсырмаларды өз бетінше
немесе топта орындаңыз.
Дескриптор: Оқушы процессордың сипаттамаларын нақты сипаттап,
өз таңдауын негіздей алады.
|
Компьютер.
ЖИ
|
Бастапқы бекіту (10
мин)
|
Тапсырмаларды орындауды ұсынады: <br> -
Процессордың қызметін өз сөзіңізбен сипаттаңыз. <br> -
Процессордың 2-3 негізгі сипаттамаларын атаңыз (мысалы, жиілік,
ядролар саны). <br> - Процессорлар туралы қосымша ақпаратты
табу үшін жасанды интеллект іздеу жүйесін
пайдаланыңыз.
2-жеке жұмыс
«Процессорды жасаңыз»
(генеративті AI көмегімен)
-
Сипаттама: Оқушылар болашақтың мінсіз процессорының
визуализациясын жасау үшін генеративті AI-ды (мысалы, Midjourney )
пайдаланады. Олар процессордың қалай көрінетінін, оның қандай
мүмкіндіктері бар екенін және неге ол бұрыннан барларға қарағанда
жақсы екенін сипаттауы керек .
3-тапсырма: «Жарнамалық
роликті түсіну» (бейне талдау арқылы)
4-тапсырма: «Өзіңіздің эталоныңызды жасаңыз» (ойын
қозғалтқышы мен AI көмегімен)
Бұл тапсырмалардың
мақсаты:
-
Тақырыпты оқуға қызығушылықтарын
арттыру.
-
Сыни тұрғыдан ойлау және ақпаратты талдау
дағдыларын дамыту.
-
Мәселені шешуде шығармашылықты
ынталандыру.
-
Оқушыларды кәсіби іс-әрекетте заманауи технологияларды
қолдануға дайындау.
|
Тапсырмаларды дәптерге немесе бөлек парақтарға
орындаңыз. Іздеу жүйелерін пайдаланыңыз. Компьютерде интернет браузерін
қолдану арқылы тапсырмаларды дискриптор арқылы
орындайды.
|
Тапсырмаларды дұрыс орындау,
ақпаратты іздей білу.
-
Дескриптор: Оқушы өз идеяларын қазіргі
технологияларды білуге негіздей отырып, болашақ процессорды
шығармашылықпен елестете алады.
-
Дескриптор: Оқушы жарнаманың көрнекі және
дыбыстық элементтерін талдай алады, процессордың негізгі
сипаттамаларын анықтайды, маркетинг әдістерін түсіндіре
алады.
-
Дескриптор: Оқушы салыстыру кестесін құра
алады, процессорлар арасындағы негізгі айырмашылықтарды белгілей
алады және нақты тапсырмалар үшін қай процессор қолайлырақ екендігі
туралы негізделген қорытынды жасай алад.
|
Жұмыс парақтары, Интернетке кіру
мүмкіндігі бар компьютерлер.
|
Рефлексия (5
мин)
|
Сабақты талқылауды ұйымдастырады:
қандай жаңа нәрселер үйренді, қандай қиындықтар туындады. Сабақта
өз жұмысын бағалауды сұрайды.
|
Өз пікірлерін білдіріп, мұғалімнің
сұрақтарына жауап береді.
|
Өз жұмысын талдай білу,
рефлексия.
|
|