Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу,
түгендеу
Шаттық шеңбері: «Жүректен
жүрекке»
.
Өткен сабақты пысықтау: «Ақпарат
бөлісу»
Әдісі
|
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер
айтып, сабаққа көңілді қатысады
Алфавит қуаты дегеніміз
не?
28
нешеге тең?
Есеп: 100 таңбадан тұратын мәтін
берілген. Әрбір таңба 8 битпен кодталады. Бұл мәтіннің ақпараттық
көлемі байтпен қанша?
|
Мадақтау
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа
қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне
қарай «Қошеметтеу» әдісі
арқылы бағалайды.
|
Карточкалар
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын
хабарлау
- «Миға шабуыл»
әдісі
ТЖ. «Ойлан, топтас, бөліс»
әдісі
Оқушылар кітаппен жұмыс
істейді.
ЖЖ 2- тапсырма
Сөзжұмбақ
ӨЖ. «Венн диаграммасы»
Адам миы мен процессорды
салыстырыңдар
|
Сұрақтарға жауап
береді:
-Компьютердің құрылғыларын
атаңдар
-Ішкі құрылғылар
қандай?
-Сыртқы құрылғылар
қандай?
-Негізгі құрылғылар
қандай?
-Қосымша құрылғылар
қандай?
-Процессор дегеніміз не?
Компьютердің қосымша құрылғыларына
талдау жасайды
Көлденеңінен
-
1. Компьютерге ақпарат енгізуге арналған
құрылғы
-
3. Компьютердің экранына ақпаратты шығаратын
құрылғы
-
5. Ақпаратты компьютер экранына шығару
құрылғысы
-
7. қағаздағы кескінді
(жазуды , суретті) түсіріп, дисплей экранына шығаруға мү
мкіндік беретін
құрылғы.
-
8. жинақтауыштар және жады
карталары
Тігінен
-
1. Ақпараттарды қағазға басып шығаратын
құрылғы.
-
2. Компьютердің негізгі
құрылғылары
орналастырылады
-
4. компьютерге ақпарат
енгізуге арналған
құрылғы.
-
6. Экранда жыпылықтап
тұратын символ
|
Дескриптор:
-Компьютердің қосымша құрылғыларын
атайды 1б
-Олардың қызметін сипаттайды
1б
-Олардың өзара әрекеттесуін сипаттайды
1б
Дескриптор
Әр екі дұрыс жауапқа 1
балл
Дескриптор:
- адам миы қызметін жазады
1
-процессор қызметін
жазады 1
- ортақ қасиетін
жазады 1
|
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
|
«Лездеме сұрақтар»
әдісі
1. Процессордың қызметі
қандай?
2. Процессор қандай параметрлерімен
ерекшеленеді? Оларды сипатта.
3. Процессордың құрылысын
сипатта.
4. Көпядролы және бірядролы
процессорлардың бір-бірінен қандай айырмашылығы
бар
Бүгінгі сабақтан не
үйрендім?
Қандай тапсырма қызықты
болды?
Көңіл күйім
қандай?
|
Cұрақтарға жауап
береді
|
Өзін-өзі
бағалау.
|
|