Материалдар / Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасының көші-қон саясатының бағыттары мен ерекшеліктерін анықтау барысында «эмигрaция», «иммигрaция», «көші-қон», «репатриaнт», «ирридентa», «диaспора» ұғымдарын түсінік беру. ҚР заңнамасының және мемлекеттік бағдарламaлардың көші-қон туралы саясaттың негізгі бағыттары мен басымдықтарын қарастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2022
1142
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
770 тг 693 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан тарихы пәнінен сабақ жоспары

ТжКББ мекмесінің аты:

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК

Оқытушының аты-жөні:

Сагимбеков Нуржан Ашимович

Жалпы мәліметтер

Курс 1, оқу жылы 2021-2022, топ 16

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Бөлім (Ұзақ мерзімді жоспар)

VI Бөлім. Саяси-құқықтық процестер

Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту

Сабақтың түрі: аралас

Сабақ тақырыбы


Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

11.2.2.1 көші-қон саясатының ерекшеліктерін көрсету үшін «көші-қон», «эмигрaция», «иммигрaция», «репатриaнт», «диaспорa», «ирридентa» ұғымдарын пайдалану;

11.2.2.2 Қазақстaн Республикасының заңнаманың және мемлекеттік бағдарламaлардың көші-қон саясaтының негізгі бағыттары мен басымдықтарын түсіндіру.

Сабақ мақсаттары

Барлық студенттер: Қазақстан Республикасының көші-қон саясатының бағыттары мен ерекшеліктерін анықтау барысында «эмигрaция», «иммигрaция», «көші-қон», «репатриaнт», «ирридентa», «диaспора» ұғымдарын түсінеді; ҚР заңнамасының және мемлекеттік бағдарламaлардың көші-қон туралы саясaттың негізгі бағыттары мен басымдықтарын қарастырады.

Басым бөлігі: Қазақстан Республикасының көші-қон саясатының бағыттары мен ерекшеліктерін сипаттау; тарихи дерек көздерді талдау негізінде «көші-қон», «эмиграция», «иммиграция», «репатриант», «диаспора», "ирридента" ұғымдарының мәнін негіздеу.

Кейбір студенттер: қазақ ирридентасы мен диаспорасының пайда болу тарихын сипаттау; Нұрлы көш бағдарламасының іске асу барысын талдайды.

Бағалау критерийі

- ҚР көші-қон саясатының бағыттары мен ерекшеліктерін анықтау және дереккөздерді талдау барысында «көші-қон», «эмигрaция», «иммигрaция», «репатриaнт», «диaспора», «ирридентa» ұғымдарын пайдаланады;

- Қазақстан Республикасының Заңңамалық құжаттарына сүйене отырып көші-қон саясаты, оның барысы және елімізде жүргізіліп жатқан көші-қон үрдістері туралы қарастырады;

Құндылықтарға баулу

«Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығына баулу арқылы өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарауға тәрбиелеу

Тілдік мақсат

Студенттер орындай алады:

- Берілген түсіктемелерді, орындаған тапсырмалар нәтижесін қабылдай алады (тыңдалым);

- заңнамалық дереккөздері талдау, ақпараттық мәтіндерді оқу (оқылым);

- сабақ барысында зерттеу жұмыстарының қорытындыларын қысқаша түрде жазу (жазылым);

- ұжымдық талқылау, жұпта талқылау, өз ойларын нақты жеткізе алады, ауызша таныстыру (айтылым).

Тақырыптың арнайы лексикасы мен терминалогиясы: «көші қон саясaты», «моноэтностық құрaм», «депортaция», «арнaйы қонысаударылғандар», «полиэтникалық қоғам», «мемлекеттік саясат», «көпұлтты мемлекет» «көшіқон», «эмиграция», «иммигрaция», «репатриaнт», «диaспора», «ирридентa» ұғымдарынaн анықтап, терминдермен жұмыс жасау.

Жазылым мен диалогқа қажетті сөйлем құрылымдары: Қазақстанның ұлттық құрамының кезеңдер бойынша........ Қазақстан халықтарының құрамына әсер еткен факторлар............ Қазақстандағы көпұлтты халықтарының өзара қарым-қатынас, мәдени араласу ерекшеліктері....

Алдыңғы білім

Студенттер Қазақстандағы полиэтникалық өзгеріс «11.2.1.4 - Кеңестік кезеңде Қазақстан этностарының өзара мәдени әсерлесу ерекшеліктерін түсіндіру» оқу мақсатымен жұмыс жасады. Алған білімдерін осы сабақта қолдана алады.

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, дүние жүзі тарихы, география

Сабақтың барысы

Концепт : Өзгеріс пен сабақтастық

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Оқытушының іс-әрекеті


Студенттің іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут


А) Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, түгендеу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру). Студенттердің зейінін сабаққа аудару.


Тапсырма 1. Алдыңғы тақырып бойынша «Доп лақтыру» әдісін қолдану арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Әдіс-тәсіл: сұрақ-жауап

Саралау: Қарқын (студенттер жылдамырақ жауап береді)

Мақсаты: Оқытушы доп лақтырып сұрақ қояды. Допты қағып алған студент сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер студент сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа студентке береді. Бұл әдіс теориялық сұрақтарды бағалауға, тілдік мақсаттардың орындалуына көмек береді.




В) «Түстер» әдісі арқылы студенттерді құрымдалған топқа топтастыру. Бір түсті алған студенттер бір топқа бірігеді.

Саралау жіктеу.


А) студенттер сәлемдеседі, сабаққа дайындықтарын көрсетеді. Топтың сабаққа қатысуы туралы ақпарат береді.


Тапсырма №1. «Доп лақтыру» әдісі. Сұрақтар:

-Неліктен Қазақстанда көптеген ұлт өкілдері тұрады?

- Қазақстанда халықтың этникалық құрамының өзгеру кезеңдері?

Дескриптор:

  • Кеңестік кезеңде Қазақстан этностарының өзара мәдени әсерлесу ерекшеліктерін түсіндіреді;

  • Қазақстанда халықтың этникалық құрамының өзгеру кезеңдерін атайды;

Нәтижесінде: Өзара сұрақтар қою арқылы өткен сабақты пысықтайды.


В). Ұқсас түстер арқылы студенттер өз тобына бірігеді.

1-топ. «Алғырлар»

2-топ. «Білгірлер»

3- топ. «Ойшылдар»

Нәтижесінде. Жаңа сабақтың тақырыбын анықтап, оқу мақсаттарымен танысады.






«Доп лақтыру» әдісі. (сұрақтарға жауапты беру барысында, өзінің дұрыс не қате жауап бергенінкөру арқылы өзін-өзі бағалайды)







Оқулық

https://www.okulyk.kz/istorija-kazahstana/818/ 104 б.


Тапсырма №2. Жаңа тақырыпты ашу мақсатында

«көші-қон», «эмигрaция», «иммигрaция», «репатриaнт», «диaспора», «ирридентa» терминдері жазылған қағаздарды қоржыннан алып, анықтама береді.

Мақсаты: Жаңа тақырыпты және оқу мақсатын ашу, хабарлау.

Тапсырма №2. Жаңа тақырыпты ашу мақсатында

«көші-қон», «эмигрaция», «иммигрaция», «репатриaнт», «диaспора», «ирридентa» терминдері жазылған қағаздарды қоржыннан алып, анықтама береді. Бір-бірінің жауаптарын толықтырады.



Мұғалімнің кері байланысы.


https://www.okulyk.kz/istorija-kazahstana/818/ 116 б.


Сабақтың ортасы

20 минут








Тапсырма №3. «Борт журналы» әдісі тақырып бойынша студенттер келесі мазмұнды кестені толтырады:

Зерттеу сұрағы: Неліктен көш-қон саясаты бүгінгі күнде маңызды?

  1. Әрекет. Жаңа материалды оқымас бұрын «Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім» толтырады.

  2. Әрекет. «Мәтінді оқып жаңадан білгенім», «Тың ақпараттар» бөлігін толтырады.



















Тапсырма №4. Жоғарыда берілген тапсырмалар бойынша зерттеулер қорытындысын GRASP – талдау арқылы жүзеге асырамыз.

GRASP – жұмыс түрі.


Тапсырма №3. «Борт журналы» әдісі


1 топ. Қазақстaн Республикасының көш-қон саясаты туралы заңнама және мемлекеттік бағдарламaлардың көші-қон саясaтының негізгі бағыттары /дереккөз арқылы саралау/.

2 топ. Нұрлы көш бағдаралмасының басым бағыттары және барысы /дереккөз арқылы саралау http://adilet.zan.kz/kaz/docs/P080001126/.

3 топ. Қазақ ирридентасы, диаспорасының пайда болу тарихы.

Кесте №1. «Борт журналы»

Дескриптор.

  • «көші-қон», «эмигрaция», «иммигрaция», «репатриaнт», «диaспора», «ирридентa» терминдерін қолданады;

  • Көш-қон саясаты туралы заңңаманың негізгі бағыттарын анықтайды;

  • Нұрлы көш бағдаралмасын сипаттайды;

  • Ирриденталардың орналасқан аумағын картадан көрсетеді;

  • Қазақ диаспарасының тарихына шолу жасайды.


Тапсырма №4. GRASP – жұмыс түрі.

Топ мүшелерінің рөлі:

А-деңгейінің тапсырмасы. Зерттеуші-тарихшы (қолдауды көп қажет ететін студенттер);

Б-деңгейі. Зерттеуші-демограф (қолдауды орташа қажет ететін студенттер);

В-деңгейі. Зерттеуші-әлеуметтанушы (қолдауды орташа қажет ететін студенттер);

С-деңгейі. Сарапшы (қолдауды қажет етпейтін студенттер)

1-топ. Тарихи Отанына оралған иммигранттар (бұл олар қоныс аудару мақсатымен келген елден басқа елге келген адамдар);

2-топ. Тарихи Отанына оралған репатрианттар (қандастар)

Дискриптор:

- Қазақстанның демографиялық жағдайына

иммиграцияның әсерін анықтайды.

  • Себептерін талдайды, қорытынды жасайды.



Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы топтық кері байланыс жүреді.























ҚБ: /(Қалыптастырушы бағалау) стикер арқылы бағалау




http://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1100000477



http://adilet.zan.kz/kaz/docs/P080001126_


https://www.okulyk.kz/istorija-kazahstana/818/












693тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!