Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Қазақстандағы туризм"
Материал туралы қысқаша түсінік
"Қазақстандағы туризм" тақырындағы ҚМЖ. Сабақ мақсаты: 11.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру;
11.3.3.1 - қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі);
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім:Туризм: экотуризм. Шешендік
сөздер
МЕКТЕП:
КҮНІ:
Мұғалім:
СЫНЫП: 11
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы:
Қазақстандағы
туризм
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
11.2.5.1 мәтіндегі негізгі
ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және
толықтыру;
11.3.3.1 - қажетті
ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу»
эссесі);
Сабақ
мақсаты
Барлық
оқушылар:«Қазақстандағы туризм»
тақырыбындағы мәтіннің мазмұнын түсіну, қажетті ақпараттарды орынды
қолданып, эссе жазу;
Көпшілігі:мәтіндегі негізгі ойды
анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді түсіну, толықтыру,
қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз
ойын дәлелдеп эссе жазу;
Кейбір
оқушылар: мәтіндегі негізгі ойды
анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және толықтыру,
қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз
ойын дәлелдеп эссе жазу.
Бағалау
критерийі
мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды;
берілген мәліметтер мен
пікірлерді өңдеп және
толықтырады;
қажетті ақпараттарды орынды
қолданады;
көтерілген мәселе
бойынша өз ойын дәлелдеп эссе
жазады.
Ойлау
дағдысының
деңгейі
Түсіну, қолдану,
талдау
Құндылықтарға
баулу
Зайырлы қоғам және жоғары
руханият
(3-құндылық)
Алдыңғы
білім
Туризм: экотуризм. Шешендік
сөздер.
Жоспар:
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушылары түгенделеді.
Сабақ мақсаты хабарланады.
Жағымды психологиялық
ахуал.
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Ойтүрткі
сұрақтары.
Қазақстандағы
туризмрөлін «SWOT-талдау»
әдісімен көрсетіңдер.
(оқушылар жауабы
тыңдалады).
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.Мағынаны
тану.
Оқылым мәтінін оқып
шығыңыз.
Тапсырма.Үш топқа бөлініп,
тапсырмаларды орындаңдар.
1-топ.Оқылым мәтінін негізге алып,
Қазақстандағы туризмнің даму тарихын сызба арқылы
көрсетіңдер.
Дескриптор:
Оқылым мәтінін негізге алып, Қазақстандағы
туризмнің даму тарихын сызба арқылы
көрсетеді;
ҚБ
2-топ.Димаш Құдайбергеннің арқасында
Қазақстанға қызығушылығы артқан туристерді өздерің тұратын елді
мекенге шақырып, тарихи-мәдени орындармен, архитектуралық
ескерткіштермен таныстыратын мәтін
жазыңдар.
Дескриптор:
Димаш Құдайбергеннің арқасында Қазақстанға
қызығушылығы артқан туристерді өздерің тұратын елді мекенге
шақырып, тарихи-мәдени орындармен, архитектуралық ескерткіштермен
таныстыратын мәтін
жазады;
ҚБ
3-топ.Шешенге қойылатын талаптарды
сақтап, «Отандық туризмді дамыту жолдары» тақырыбында
білім-ғылымдық мазмұндағы шешендік сөз
дайындаңдар.
Дескриптор:
Шешенге қойылатын талаптарды
сақтайды;
білім-ғылымдық мазмұндағы шешендік сөз
дайындайды.
ҚБ
ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
«Екінші Мекке» атанған Түркістан қаласын
әлемдік туризмнің орталығына айналдыруға бола ма? Көтерілген мәселе
бойынша өз ойларыңды дәлелдеп, келісу/келіспеу эссесін
жазыңдар.
Оқушылар сұрақтарға жауап беру
арқылы өз пікірлерін
білдіреді.
Оқушылар ойтүрткі сұрақтарын
жауап береді. Және тақырыпты анықтау мақсатында SWOT талдау
әдісімен Қазақстандағы туризм рөлін талдап
көрсетеді.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
Оқылым мәтінін оқып
шығады.
Мәтінді оқып, Қазақстандағы
туризмнің даму тарихы туралы мәліметтерді «Төрт сөйлем» әдісімен
сипаттаңдар.
Оқылым мәтінін негізге алып,
Қазақстандағы туризмнің даму тарихын сызба арқылы
көрсетеді.
Димаш Құдайбергеннің арқасында
Қазақстанға қызығушылығы артқан туристерді өздерің тұратын елді
мекенге шақырып, тарихи-мәдени орындармен, архитектуралық
ескерткіштермен таныстыратын мәтін
жазады.
Шешенге қойылатын талаптарды
сақтайды;
білім-ғылымдық мазмұндағы
шешендік сөз дайындайды.
Тақырып бойынша эссе
жазады;
Эссе бойынша аргументтер
келтіреді;
Пікірлерін өмірмен
байланыстырады;
Тақырып бойынша қорытынды
шығарады.
Үздік эсселер «Автор
орындығында» оқылады.
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
11-сынып «Қазақ
тілі»
оқулығы
405тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз