Т
Оқушыларға шежіре ұғымын
ашатын мәтін таратылады (Қосымша 1).
Дескриптор:
- шежіре ұғымын
түсінеді.
-шежіренің кем дегенде үш
ерекшелігін анықтайды.
Б
әр топ өзінің жұмысын
қорғайды.
Талқылауға арналған
сұрақтар:
-генеологиялық хабарламалар
ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктеріне қалайша әсер
етеді?
М оқушыларға Ш.Кудайбердиевтің
«Түрік, қырғыз, қазақ һәм хандар шежіресі», М.Ж.Копеевтің «Қазақ
шежіресі» еңбектері туралы қысқаша ақпарат беріңіз. Қазақ
шежіресін, ру-тайпалық ұйымдасуын зерттегеніне назар
аудартыңыз.
Ж
Оқушылар деректіді пайдалана
отырып (Қосымша2), талдау жасауды сұраңыз. Оқушылар «INSERT»
тәсілімен деректе берілген ақпаратты талдайды. Тәсілді үш кезеңмен
қолдануға болады:
Оқылым барысында оқушылар
мәтінді түртіп отырады
(" V " – бұрыннан білемін; " +
" - жаңа; " - " – ойымды өзгертті; " ? " - түсінбедім, сұрағым
бар);
•кейін кестені толтырады,
кестедегі баған белгі санына сәйкес
болады;
•Кестеге енгізген жазбаларды
талқылайды.
•Сөйтіп, мәтінді мұқият оқу
қамтамасыз етіледі, ақпаратты жинақтау
байқалады.
Дескриптор:
-кестені толтыра
алады.
-
дерек көзді бағалай
алады.
Б
оқушылардың жауаптары
тыңдаоып, талқыланады. Талқылауға арналған
сұрақтар: Қазақтардың ру-тайпалық
құрылымының ерекшеліктері неде?
Ж
Оқушыларға ханның қызметі менм
міндеттері бойынша кесте толтыруға тапсырма берілді (Қосымша
3).
Дескриптор:
-ханның қызметін
анықтайды;
-
ханның міндетін
анықтайды;
Б
жұптардың жауаптарын тыңдатып,
кері байланыс беріледі, оқушылар бір-бірінің жауаптарын
толықтырады.
|