Ұйымдасты
ру
кезеңі
|
Ұйымдастыру
сәті.
Оқушылардың болжам жауаптары
арқылы зерттелетін мәселе
анықталады.
-Салт-дәстүрлер мен
әдет-ғұрыптардың құндылықтар
қандай?
Сабақ тақырыбы пысықталып, оқу
мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушыларға
таныстырылады.
|
Оқушылар өз
жауаптарын ұсынады
|
мадақтау
|
Мұғалім
презентациясы
http://www.youtube.com/watch?v=2gWZeee4rO8
|
Жаңа
сабақ
|
Мәтінмен
жұмыс
Зерттеу
сұрағы: Неге XIX ғасыр қазақ халқының
музыка өнерінің гүлденген дәуірі деп
саналады?
Зерттеу мен
талдау
Тапсырма. «Сұхбат
беру»
Оқушыларға қазақтың
салт-дәстүрлерінен мәтін таратылады.
Сұхбат сұрақтары слайдтан
көрсетіліп немесе карточкаға жазылып
ұсынылады.
1.Бесік
той
2.Шілдехана
3.Сүндет
той
4.Тұсау
кесер
5.Қыз
ұзату
Тапсырма «Сұхбат
беру»
-Салт-дәстүр қалай
өткізіледі?
-Салт-дәстүрлерге көзқарасыңыз
туралы ой бөліссеңіз.
-Салт-дәстүрлердің қандай
ерекшеліктері бар? Неліктен?
-Бүгінгі
ұрпақ XIX ғасыр қазақ халқының
музыка өнерінің гүлденген дәуірі деп санайды.
Сіз осы пікірмен келісесіз бе?
Өз ой-пікіріңізді
түсіндірсеңіз.
Интерпретация
Сабақ соңында«Неге XIX ғасыр
қазақ халқының музыка өнерінің гүлденген дәуірі деп
саналады?»
деген
зерттеу сұрағына қайта оралу.
Зерттеу сұрағының жауабын алу үшін төмендегі тапсырманы
ұйымдастырылады.
XIX ғ. өнер
тұлғалары, олар ...........
XIX ғ. өнер
тұлғаларының
туындыларындағы негізгі
ой...
Шығармаларындағы
ақпараттан қоғамдағы
саяси-әлеуметтік жағдайдың... болғанын
байқаймыз.
Қазақ қоғамында өнер иелерінің
орны..........болды.
|
Дескриптор:
- Өнер иелері өмір сүрген
кезең мен қоғамда қалыптасқан саяси-әлеуметтік жағдайды
сипаттайды;
-Өнер тұлғаларының
шығармалардағы негізі идеяны
талдайды;
-Өнер саңлақтарының қоғамдағы
орнына баға береді.
Дескриптор:
-Берілген тұжырымды дәйекпен
дәлелдейді
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Бармақпен»
|
Тақырыптық
ақпараттық мәтіндер
Ақпараттық
карточкалар
Қосымша-2
Сұхбат
үлгісі
"Қазақстан" ұлттық
энциклопедиясы, Алматы, "Қазақ энциклопедиясы", 1998 ж.
4-том
Қосымша-3
Таратпа-мәтіндер
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
«Жемістер»
Сабақ өте қызықты өтті.Маған
бәрі ұнады.
Маған сабақ ұнады. Бірақ
мәлімет аздау болды.
Тапсырма түсінікті болмады,
маған сабақ қызықты болған
жоқ.
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне
рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|