Сабақтың басы
|
Оқушылармен сәлемдесу,
түгелдеу.
Үй тапсырмасын сұрау.
8-тапсырма, 31-бет.
Қызығушылықты ояту
1.«Ғибратты сөз» айдарында берілген «Ат-түріктің
қанаты» деген М.Қашқаридың қанатты сөзін қалай
түсінесің?
2.Атты баптап күту, ат өнеріне жетік болу
көшпенділер үшін неліктен қажет болды деп
ойлайсыңдар?
Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын
түсіндіру
|
Оқушылар үй жұмысын оқиды. Көшпенділердің өмір
салты туралы ойларын оқиды.
Оқушылар қазақта бар «Ат-түріктің қанаты» деген
сөзбен түсіндіруі мүмкін. Осы сөздің М.Қашқаридың заманынан бері
келе жатқанын тарихпен байланыстыра айтуы мүмкін.
|
Дескриптор
- Көшпенділердің өмір салты туралы ақпарат
береді
- ойларын жинақы жеткізеді
Дескриптор
- М.Қашқаридың қанатты сөзін
талдайды
-сұрақтарға жауап береді.
|
|
Сабақтың ортасы
|
Сыныппен жұмыс
Тыңдалым тапсырмасы.
1-тапсырма. 32-бет.
Фариза Оңғарсынованың «Жылқышы бала» өлеңін
тыңдап, автор көзқарасы мен көтерілген мәселен
талда.
Сұрақтар:
1. Өлеңде ақынның жылқы малына деген сезімі қалай
сипатталған?
2. «Ат көрмесем сағынам, жүйріктерге табынам»
деген өлең жолдарынан не ұқтың?
3. Ат жалында ойнаған ата-бабамыздың атбегілік
дәстүрі ұмытылып бара жатыр ма? Қалай ойлайсың?
Есте
сақта! Әдеби жанр. Өлең мен мақаланың
өзіндік ерекшеліктерімен танысыңыз.
Жұптық жұмыс
3-тапсырма. 33-бет.
Мәтінді оқы. Жанрлық ерекшеліктерін, тақырыбын,
құрылымын тыңдалым мәтінімен салыстыра талдаңыз.
Идеясы
|
|
Құрылымы
|
|
Тілдік ерекшеліктері
|
|
Жеке жұмыс
5-тапсырма. 35-бет.
Оқылым мәтінінен ілгерінді және кейінді ықпалға
мысалдар жазыңыздар.
1)
дауысты немесе үнді р, у, й дыбыстарына аяқталған
сөзге...
2)
ұяң з, ж не месе үнді л, м, н, ң ды быстарына аяқталған
сөзге...
3)
қатаң дыбыстарға аяқталған сөзге...
4)
п, қ, к дыбыстарына аяқталған сөздерге дауыстыдан басталатын
қосымша жалғанса..
|
QR
код арқылы мәтінді тыңдап, автордың көзқарасы мен көтерілген
мәселені анықтайды.
Сұрақтарға жауап береді.
33-бетте
берілген Өлең мен мақаланың өзіндік
ерекшелік-терімен танысады.
Оқушылар оқылым
мәтінің тыңдалым мәтінімен
салыстырады.
Оқушылар мәтінінен ілгерінді және
кейінді ықпалға мысалдар жазады.
|
Дескриптор
-
автордың көзқарасы
анықтайды.
-
көтерілген мәселені анықтайды.
-
сұрақтарға жауап береді.
-өз
ойларымен бөліседі
Дескриптор
-мәтіндерді салыстырады.
-идеясын анықтайды
-құрылымын ажыратады
-тілдік ерекшеліктері
анықтайды.
Дескриптор
--
ілгерінді ықпалға мысалдар
жазады.
-кейінді ықпалға мысалдар
жазады.
|
|
Сабақтың соңы
|
Рефлекция
«ҚҚҚ»
Үйге: 7-тапсырма, 35-бет.Екі тапсырманың бірін
орында:
1.
Жылқы малы туралы мақалдарды қатыстырып, «Ер қанаты – ат»
тақырыбына аргументті эссе жаз.
2.
Өлеңнен мәліметтер алып, жылқы ма лының пайдасына кластер
құрастыр.
|
Оқушылар сбаққа кері байланыс
береді
Үй
тапсырмасын жазып алады.
|
Оқушылардың сабақта берген жауаптарына қарай
ФБ.
|