Материалдар / ҚМЖ Бейнемен жұмыс істеуге арналған программалар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ Бейнемен жұмыс істеуге арналған программалар

Материал туралы қысқаша түсінік
10.2.2.3 бейнемен жұмыс істеу үшін бағдарламалардың мүмкіндіктерін салыстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қырқүйек 2024
216
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
250 тг 225 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім

Бейне контент құру

Педагогтың аты-жөні

Бейсеева Г

Күні

28.09.2024 ж.

Сынып: 10 Б

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Бейнемен жұмыс істеуге арналған программалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.2.3 бейнемен жұмыс істеу үшін бағдарламалардың мүмкіндіктерін салыстыру

Сабақтың мақсаты:

  • Бейнемен жұмыс жасау бағдарламаларының мүмкіндіктерін түсіндіреді

  • Бейнемен жұмыс жасайды

  • Бене түсіріп, монтаждайды.

Бағалау критерийлері

  • Бейнемен жұмыс жасау бағдарламаларының мүмкіндіктерін біледі

  • Бейнемен жұмыс жасай алады

  • Бене түсіріп, монтаждай алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Құндылықтарға баулу

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1. Класпен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

2. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Көңілді тілектер


Өткен сабақты пысықтау: 

Сұрақ-жауап әдісі.

1.Цифрлық видеоның негізгі сипаттамалары қандай?

2. видеомен жұмыс істеуге арналған программаларды қандай критерийлері бойынша таңдауға болады?


Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсіндіру. Жаңа сабақ тақырыбын ашу мақсатында суреттер көрсетіледі.


Сабақтың тақырыбы: Бейне контент құру

Оқу мақсаты: 10.2.2.3 бейнемен жұмыс істеу үшін бағдарламалардың мүмкіндіктерін салыстыру

Сәлемдеседі

Бір-біріне тілек айтады









Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап береді







Медальар арқылы бірін-бірі бағалау








Оқулық, дәптер

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақты түсіндіру


1-тапсырма: Топтастыру әдісі

1: Видеоконтент және оның түрлері

2: Цифрлық видеоның негізгі сипаттамалары.


2-тапсырма: Келтірілген видеоредакторлардың кез-келген үшеуін таңдаңдар. Оларды келесі критерийлер бойынша салыстырыңдар: 

  • Орнатушының қарапайымдылығы

  • Программа интерфейсінің ыңғайлылығы

  • Құрал-жабдықтардың жұмыс барысында түсініктілігі.

ҚБ: Өзара бағалау, мадақ-сын айту

Мұғалімді тыңдайды 


Дескриптор:

Видеоконтент және оның түрлерін топтастырады

- Цифрлық видеоның негізгі сипат-тамаларын топтастырады


Дескирптор:

  • Видеоредакторлардың терезесін ашып программа интерфейсіне қарай талдау жасайды.

  • Программалардың ерекшелік-терін айтады.




Медальдар арқылы өзін-өзі бағалау









Мұғалімнің кері баланысы 

 Ауызша мадақтау, ынталандыру



Оқулық












Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау:

Сөзжұмбақ құру.

Балалаға өздеріне сөзжұмбақ құрастыру ұсынылады. Сөзжұмбақты бір-біріне ауыстырып тексереді.

Бағалау:

«Флешка» әдісі


Кері байланыс: «Тазалық» әдісі

Оқушылар сабақтағы маңызды дегендерін еттартқышқа, әлі де іздену керек деген мәліметтерді қоржынға, қажет емес деген ақпаратты қоқыс жәшігіне салады.

Дескриптор:

  • Сөзжұмбақ құрады

  • Сөзжұмбақ құруда тек терминдерді қолданады.


Өздерін бағалайды


кері байланыс жүргізеді












Бағдаршам арқылы өзін-өзі бағалау


Үйге тапсырма:

«Тор 5. Танымал видеоформаттары» тақырыбында зерттеу жүргізіңдер.


Жазып алады


Онлайн мектеп



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!