Материалдар / ҚМЖ Бұлттық технологияларды іскерлік салада қолдану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ Бұлттық технологияларды іскерлік салада қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
11.1.1.1 бұлтты технологияның не екенін түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қырқүйек 2024
127
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
450 тг 405 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Бұлттық технологиялар

Педагогтың аты-жөні

Бейсеева Г

Күні

13.09.2024ж.

Сынып 11 Б

Қатысушалыр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Бұлттық технологияларды іскерлік салада қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.1.1 бұлтты технологияның не екенін түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

  • Бұлтты технологияны іскерлік салада қолдану мақсатын түсіндіреді

  • Бұлтты технологияны іскерлік салада қолданудың тиімді жақтарын айтады

  • Бұлтты технологияны іскерлік салада қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін ажыратады

Бағалау критерийлері

  • Бұлтты технологияны іскерлік салада қолдану мақсатын түсіндіре алады

  • Бұлтты технологияны іскерлік салада қолданудың тиімді жақтарын біледі

  • Бұлтты технологияны іскерлік салада қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін ажырата алады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу


Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

«Сәлемдесу» жаттығуы

Мақсаты: оқушылармен сәлемдесу, балаларға нергия беру.

Жаттығ барысы: қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және үш топқа бөліну ұсынылады. «европалықтар», «жапондықтар», «италияндықтар». Кейін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүрііп өз амандасу тәсілімен барлығымен сәлемдеседі.


Өткен сабақты бекіту:

Сұрақ – жауап әдісі.

  1. Бұлттық технологияны қолданатвн қанда саланы білесің?

  2. Ойындардағы бұлттық технологиялрға мсал келтір

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Бір-біріне тілек айтады

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.


















Стикер арқылы өзара бағалау


Гүл

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақты түсіндіру.


Негізгі ұғымдар

1-тапсырма:

Бұлттық технологиялар мақсатына қарай 4 түрге блінеді. Осы түрлерді қай салада қолданатын мысалымен бірге жазыңдар.



2-тапсырма:

«Бұлттық тенологияны іскерлік салада қолдану» тақырыбында интернетті пайдаланып мәлімет жинақтау.

Мұғалімді тыңдайды




Дескриптор:

1.Бұлттық технология түрін жазады

2.Қолдану саласына мысал келтіреді


Дескриптор:

1.Қосымша мәлімет табады





Мұғалімнің кері байланысы, ауызша мадақтау


Стикер арқылы өзін-өзі бағалау


Оқулық







Оқулық, дәптер, интернет, компьютер





Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау:

«Ақпараттық диктант» әдісі

Бұлттық технологиялар – іскерлік саланы ұйымдастырудың оңтайлы тәсілі. Онлайн жұмыс орнының анағұрлым ұлғаюы мен жалпыға қолжетімді болуы – үлкен мүмкіндік. Іскерлік сала үшін тапсырыс беру мен тапсырыс алу арасындағы байланыс «жылдамдығы» маңызды.ить звук

Сонымен қоса бірлескен орта, кездесулерді жоспарлау, онлайн-видеоконференцияларды ұйымдастыру, ортақ файлдарды өңдеу және т.б.әртүрлі қызмет түрлерін кез келген құрылғылар арқылы (ДК, планшет, смартфон және т.б.) басқаруға болады. Іскер адам қазіргі технологиялардың дамуының арқасында өз ісіне ыңғайлы бұлттық технологияларды таңдайды. Іскерлік салада қолданыста жүрген бұлттық технологиялар: SmartCloud, IT-Grad, Microsoft Hosted Exchange және т.б.


Бағалау: Өзін-өзі бағалау


Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі

Оқушылар сабақ туралы түсінгендерін және сұрақтарын стикерге жазып қалдырады.

Дескриптор:

-Түсіп қалған сөздерді жазады



















Өздерін бағалайды



Кері байланыс жасайды









«Үш шапалақ» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды

Сұрақтар



Оқулық


Үйге тапсырма

Оқу. Қосымша мәлімет жинақтау

Жазып алады


Онлайн мектеп



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!