Сабақтың
басы
5
мин
Сабақтың
ортасы
35
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу, түгендеу;
Сыныпта көңілді ахуал
орнату.
Жаңа
топ құру:
«Мозайка»
әдісі бойынша оқушылар компьютер құрылғыларының суреттерін
құрастыру арқылы топтарға бірігеді
Жаңа тақырып туралы білім
деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын
қою
-
Компьютер пайда болмай тұрып, адамдар
есептеуге қандай құралдар пайдаланған ?
-
Компьютер қашан пайда болғанын және қалай
дамығанын білесің бе?
|
Өткен сабақты пысықтау: «Алдын-ала
берілген атаулар» әдісі:
Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша
тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып , оқушыларға олардың
мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлануын
сұрайды. Бұл жұмысты оқушылардың жеке, жұппен немесе шағын топ
ішінде ауызша яки жазбаша (соңғысы тиімдірек) орындауы ықтимал.
Содан кейін мұғалім бірнеше оқушының ойы мен пікірін тыңдауына
болады.
Мысалы: «Тәуелділік», «Интернет»,
«Интернетке тәуелділік», «Әлеуметтік желі», «Виртуалды таныс
арттыру», «Ақша табу», «Құмар ойыны»
Топтық жұмыс:
Топтық пікір
талас. Компьютер
техникасының болшақта дамуына болжам ұсыныңдар. Болшақта қандай
компьютерлер жасалуы мүмкін? Бұл компьютермен қазіргі компьютердің
сыртқы көрінісінде, құрылысында қандай ерекшеліктер болуы мүмкін?
Өз болжамдарыңды таныстыруда мысалдар келтіріңдер.
Жұптық
жұмыс:
Буындар
|
Элемент-тік базасы
|
Жыл-дамдық
|
Пайдалану-шымен байланыс
құралдары
|
I
буын (1951-1954)
|
|
|
|
II
буын
(1958-1960)
|
|
|
|
III
буын
(1965-1966)
|
|
|
|
IV буын
(1976-79, 1985)
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушыларды ынталандыру мақсатында 1-10
баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен
бағаланады.
|
Тапсырма орындауға қажетті
құралдар.
|
|
Оқулықпен
жұмыс: Мұғалім жаңа ақпаратпен
таныстырады, бірге талдайды. (бейнежазба, презентация, флипчарт
қолдануға болады)
|
Жеке жұмыс: «Эссе»
әдісі
«Компьютер және оның болашақта
дамуы» тақырыбында газетке шағын мақала дайында.
|
Оқушыларды ынталандыру мақсатында 1-10
баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен
бағаланады.
|
Тапсырма
орындауға қажетті құралдар.
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
«Зымыран сұрақтар» әдісі.
Оқушылар параққа тақырыпқа байланысты сұрақтар жазып қағаздан ұшақ
жасайды да келесі топқа ұшырады. Ол топ жауаптарын
айтады.
Электронды тест жұмысын
орындату
|
Рефлексия:
- сабақтағы көңіл күйім қандай
болды?
- бүгін қандай ақпарат
алдым?
- алған ақпаратты кімдермен
бөлісемін?
|
Оқушыларды ынталандыру мақсатында 1-10
баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен
бағаланады.
|
Тапсырма орындауға қажетті
құралдар.
|