Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
2 мин.
|
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушылармен
амандасу.
2. Оқушыларды
түгендеу.
3. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу.
4.
Топтастыру: Оқушылар шеңбер бойымен тұрып, 1, 2-ге саналу арқылы
екі топқа бірігеді.
І топ. ІІ топ.
|
5
мин.
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
әдісі
Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты
байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.
Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі.
|
-
Түрлі ақпарат көздерінен жинақтаған
деректерді есіңде «Компьютерде файлдармен жұмыс жасаудың ортақ
ережесін жасаңдар» тақырыбын талдауда оқушы мен оқушы, оқушы мен
мұғалім арасында диалог ұйымдастыру.
-
Файлдарды кеңейтуге сәйкес программа
аттарын дәптерге жазу.
-
Қалай ойлайсыңдар, компьютерге жазылған
деректер неге бір-бірімен араласып кетпейді?
-
1.2-суреттегі шартты белгілер не үшін
қолданылады?
-
«BIOS модулi»
тақырыбында жинақтаған материалдарды сыныптастар ортасында
қорғау.
|
Бағалау Мұғалім оқушыларды «Домбыра»әдісі
арқылы бағалайды.
|
|
5 мин.
|
Жаңа сабаққа кіріспе
Оқулықтағы
мәтінмен жұмыс. «Insert/Түртіп алу»
әдісі
Жұмыс дәптерінде орындайды.
|
Білу кезеңі:
-
«Файл» дегеніміз не?
-
Файл атауы қандай бөліктерден
тұрады?
-
Файлдармен қандай әрекет
жүргізуге болады?
-
Файлдармен жұмыс кезінде қандай
әрекеттерді орындауға болмайды?
-
«Файлдар жүйесі» дегеніміз
не?
Түсіну
кезеңі:
|
Дескриптор:
Бағалау
Мұғалім оқушыларды
«Домбыа» әдісі
арқылы бағалайды.
|
7-сынып
оқулығы.
|
Сабақтың ортасы
26 мин.
|
(Д) Компьютерде
практикалық жұмыс
|
|
Бағалау Мұғалім оқушыларды
«Домбыра»әдісі
арқылы бағалайды.
|
7-сынып
оқулығы.
|
Топтық жұмыс
|
(Т)
Талдау
«Постер қорғау»
әдісі
|
-
Файл мен қапшықтың үш ұқсастығы
мен айырмашылығын салыстырып, көрсетіңдер.
-
Бірдей ақпарат жазылған
файлдарды әртүрлі форматта сақтаңдар.
-
Файлдар форматының өзгеруі оның көлеміне
әсер ететінін зерттеңдер.
|
Бағалау Топтағы оқушылар бір-бірін
«Домбыра»әдісі
арқылы бағалайды.
|
А 3
қағаздар, маркерлер
|
Жұптық
жұмыс
|
(Ж) Жинақтау
|
Компьютерде файл және бумамен жұмыс
жасаудың ортақ ережесін ұсыныңдар.
|
Бағалау Жұптағы оқушылар бір-бірін
«Домбыра»әдісі
арқылы бағалайды.
!
|
|
Сабақтың соңы
7
мин
Рефлексия
|
Сабақты
бекіту
Диалогті ұйымдастыру немесе
жазбаша тарату арқылы жүргізіледі.
|
Оқушылар төмендегі сұрақтарға
жауап беруі керек:
-
Сабақ барысында көңіл күйің
қандай болды?
-
Сабақтың қай бөлігі түсініксіз
болды?
-
Файлдар форматын білу қай дәрежеде
маңызды?
|
Бағалау Мұғалім оқушыларды «Домбыра»әдісі
арқылы бағалайды.
|
|
Үй тапсырмасы
|
Үй тапсырмасы:
Көп деңгейлі (иерархиялық) құжаттардан
тұратын құжат жасаңдар. Негізгі буманы «Пәндер» атымен атаңдар.
Бума ішінде өзің ұнатып оқитын 3 пәннің атымен бума жасаңдар.
Буманың ішіне сол пәндерді не үшін ұнататының жайлы мәтіндік файл
жасап, сақтаңдар.
Қосымша зерттеу:
Файлдарды кеңейтудің 3 әріптен және 4
әріптен құралу себебін анықта. Олардың бір-бірінен қандай
ерекшелігі бар?
|