Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Жаңа топ
құру: 1-ден 3-ке дейін санау арқылы топтарға
бірігеді.
Өткен сабақты
пысықтау:«Артығын алып таста»
Оқушыларға кестеде өткен тақырып бойынша мәліметтер жазылған кесте
беріледі. Оқушылар артық сөздерді алып тастаулары керек.
Уильям Шикард
Алты
орынды сандармен есептеу
1623ж
Исаак Ньютон
Электронды есептеуіш машина
1685ж
Блез
Паскаль
Паскаль дөңгелектері
1642ж
Аристотель
Екінші буын компьютерлері
1955ж
Чарльз Бэббидж
Аналитикалық машина
1834ж
Галилей
Механикалық есептеуіш машиналар
1624ж
Ада
Лавлейс
Дүниежүзілік бірінші программист
1834ж
Конрад Цузе
Z1
компьютері
1938ж
Джон
Атанасов
АВС
компьютері
1942ж
Оқушыларды ынталандыру
мақсатында 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен
бағаланады.
Тапсырма орындауға қажетті
құралдар.
Сабақтың ортасы
35 мин
Жаңа тақырып туралы білім
деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын
қою
Компьютердің қандай негізгі және қосымша
құрылғылары бар? Компьютер құрылғыларының жеке –жеке қызметі жайлы
не айта аласың?
Компьютер құрылғылары
бір-бірімен қалай байланысып жұмыс жасайды?
Оқулықпен
жұмыс:Мұғалім жаңа ақпаратпен
таныстырады, бірге талдайды. (бейнежазба, презентация, флипчарт
қолдануға болады)
Топтық жұмыс:
№1
тапсырма.
Жүйелі
блокта орналасқан ішкі құрылғылардың орналасуына қарап (4-сурет)
олардың атауларын анықтаңдар. Осы деректерді пайдаланып
2-кестені толтырыңдар.
№
Құрылғының атуы
Қызметі
Қай
сыртқы портпен байланысады
1
...
2
Жұптық жұмыс:
№2
тапсырма.4-суретте берілген
жүйелі блоктың ішкі құрылысына қарап, компьютердің құрылғыларының
әрекеттесуін көрсететін өз сызба нұсқаңды дайындап,
ұсын.
«Әдебиет лотосы» ойыны
Оқушылар сабақта үйренген сөздерін жылдам
айтады. Кім көп сөз айтады жеңімпаз болады
Оқушыларды ынталандыру
мақсатында 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен
бағаланады.
Тапсырма орындауға қажетті
құралдар.
Сабақтың соңы
5 мин
«Компьютер» сөзіне синквейн
жасау
Электронды тест жұмысын
орындату
Рефлексия:
- сабақтағы көңіл күйім қандай
болды?
- бүгін қандай ақпарат алдым?
- алған ақпаратты кімдермен
бөлісемін?
Оқушыларды ынталандыру
мақсатында 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен
бағаланады.
Тапсырма орындауға қажетті
құралдар.
Үй тапсырмасы
Төменде берілген тақырыптар бойынша жоба жұмысын дайында.
Жоба тақырыбы
Зерттеу сұрақтары мен бағыттары
Компьютердың архитектурасы
қандай?
Компьютердегі ішікі құрлғылардың қызметіне
кеңдеу тоқталу;
Сыртқы порттардың қызметі;
Компьютердің ішік және қосымша
құрылғыларының әрекеттесу сызбасын ұсыну;
Процессор компьютердің «миы»
Процессор қалай жұмыс жасайды? Оның
негізігі параметрлері қандай?
Заманауий процессорлардың
ерекшеліктеріне тоқталу;
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз