5 мин
|
Ұйымдастыру
|
Сәлемдесу, түгендеу, сабаққа дайындықтарын
тексеру.
Үй тапсырмасын тексеру.
№633.
Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп
тұрады.
«Миға шабуыл» cұрақтары:
Әдісі: «Көңілді
микрафон»
1.
Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қалай қосамыз
(азайтамыз)?
2.
Бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қалай қосамыз
(азайтамыз)?
3.
Жай бөлшекті қысқарту дегеніміз не?
4.
Екі бөлшекті қалай көбейтеміз?
5.
Жай бөлшектерді қалай ортақ бөлімге
келтіреміз?
6.
Жай бөлшекке кері санды қалай табамыз?
7. Аралас санға кері
санды қалай табамыз?
|
«Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар
бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.
Сұрақтарға жауап
береді
|
|
Жалпы білім беретін
мектептің 5–сыныбына арналған
оқулық.
Оқулық авторлары:
Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова,
Е.С.Байшоланов
Алматы «Атамұра» баспасы 2017
жыл
|
8
мин
|
Жаңа сабақты
бекіту.
|
Бүгін, Жай бөлшектерді және аралас сандарды
бөлу тақырыбын қарастырамыз.
Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:
-Жай бөлшектерді бөлу
алгоритмін біледі және бөлуді
орындайды;
-Аралас сандарды бөлу
ережесін біледі,есеп шығаруда
қолданады
Еске түсіру
Жай бөлшектерді
бөлуді есіңе сақта!
|
Сабақ мақсатымен танысады.
Жай бөлшектерді, аралас сандарды бөлу ережесін еске
түсіріп, мысалдар келтіреді.
|
Тақырып бойынша ресурстарды қарап,
танысады
|
|
15
мин
|
Тапсырмалар
|
Жеке
жұмыс
№1. Берілген сандардың кері
сандарын табыңдар:
№2.
Есептеңдер:
Жұптық
жұмыс
№3. «Математикалық
дамино»
Бір бөлшекті басқа
бөлшекке бөлу үшін
|
бөлінгішті бөлгішке
кері бөлшекке көбейту керек.
|
Бөлшекті натурал санға
бөлу үшін
|
Натурал санды бөлімі 1
болатын бұрыс бөлшек түріне келтіріп, бөлшектерді бөлу ережесін
пайдалану керек.
|
Өзара кері бөлшекте
дің көбейтіндісі
|
бірге тең.
|
Бөлшекті бөлшекке көбейту
үшін
|
олардың алымдары мен бөлімдерін көбейтіп
алып, бірінші көбейтіндіні алым етіп, ал екінші көбейтіндіні бөлім
етіп жазу керек.
|
Аралас сандарды бөлу
үшін
|
алдымен оларды бұрыс бөлшекке айналдырып,
содан соң бөлшектерді бөл
ережесін қолдану керек.
|
Оқулықпен жұмыс
№ 635. Жеке
жұмыс. «Сәйкестендіріңіз»
|
№1
Берілген сандардың кері сандарын
табады.
№2
Жай бөлшектерге амалдар қолдану ережесін
қолданып есепетейді.
Жай бөлшектерге амалдар қолдану ережелерін
біледі
Оқулықтан берілген есептерді
шығарады.
Жекелеген оқушыларға тапсырмалар
беріледі.
|
№1
Дескриптор: -
Берілген сандарға кері
сандарды табады.
Жалпы ұпай–2 б.
№2
Дескриптор:
-Жай бөлшектерге амалдар қолдану ережелерін
қолданып, есептейді.
Жалпы ұпай –
3б.
№3.
Дескриптор:
-Жай бөлшектерге амалдар қолдану ережесін
сәйкестендіреді.
Жалпы ұпай- 2 б.
Дескриптор:
Жай бөлшектерді жай бөлшекке, аралас сандарды
аралас сандарға бөлу ережесін, қолданып, жауабын
сәйкестендіреді.
Жалпы
ұпай-3б.
|
Жалпы білім беретін
мектептің 5–сыныбына арналған
оқулық.
Оқулық авторлары:
Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова,
Е.С.Байшоланов
Алматы «Атамұра» баспасы
2017 жыл
|
10 мин
|
|
Топтық жұмыс:
Әдісі: «Математикалық блиц
кездесу»
|
Әр топ бір-бірімен жарысып, тапсырманы
орындайды
|
Топтар бір-бірін
қошемет көрсету арқылы бағалайды
|
|