Материалдар / ҚМЖ тәрбие сағаты.«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 3-САБАҚ: «Цифрлық диета» Челленджі: гаджеттерден қысқа уақытқа бас тарту сізге қалай әсер етеді?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ тәрбие сағаты.«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 3-САБАҚ: «Цифрлық диета» Челленджі: гаджеттерден қысқа уақытқа бас тарту сізге қалай әсер етеді?

Материал туралы қысқаша түсінік
«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 3-САБАҚ: «Цифрлық диета» Челленджі: гаджеттерден қысқа уақытқа бас тарту сізге қалай әсер етеді?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2024
66
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
450 тг 405 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Тәрбие сағаты

Буллингтен қорған!

Күні


Сынып жетекші


Сынып

7

Сабақтың тақырыбы:

«Буллингтен қорған!»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

3-САБАҚ: «Цифрлық диета» Челленджі: гаджеттерден қысқа уақытқа бас тарту сізге қалай әсер етеді?

Сабақтың мақсаты:

· Оқушыларды буллингтің не екенін түсінуге және оны қалай алдын алуға болатынын үйрету.

· Буллингтің зиянды әсерін талқылап, қорғану әдістерін үйрену.

· Өзара құрмет пен қолдауға негізделген жағымды мектеп мәдениетін қалыптастыру.



Сабақтың міндеті

· Оқушыларға буллинг және оның түрлері туралы ақпарат беру.

· Буллингтен қорғанудың нақты әдістерін көрсету.

· Оқушыларды өзара сыйластыққа тәрбиелеу.

Қауіпсіздік мақсаты

гаджеттерден бас тартудың оқушылардың денсаулығы мен әл- ауқатына әсерін зерттеу.


Қауіпсіздік міндеті:

  1. «Цифрлық диета» ұғымын түсіндіріңіз.

  2. Гаджеттерден уақытша бас тартудың ықтимал оң әсерлерін талқылаңыз.

  3. Бір күнге гаджеттерден бас тарту бойынша эксперимент жүргізіп, нәтижелерін талқылаңыз.


Құндылыққа баулу


Заң және тәртіп.

Оқушыларға тәртіп пен әділдік, нормалар мен ережелерді сақтау қажеттілігін түсіну;

қоғамды қорғау мен қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі заң мен тәртіптің маңыздылығын білу.


Апта дәйексөзі


Ақырын жүріп анық бас, еңбегің кетпес далаға! (Абай)


Сабақтың барысы



Сабақтың кезеңі/уақыты

Мұғалім әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар.Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

  1. Кіріспе


Оқушыларды жылы қарсы алу.


Сабақтың тақырыбын хабарлау және мақсаттарын түсіндіру.

Бейнені қарау:

«Цифрлық диета» дегеніміз не және ол не үшін қажет? Біздің қазіргі әлемде цифрлық технологиялар өміріміздің жарқын бөлігіне айналды. Жаңа технологияларды ақылмен пайдалану маңызды.

«Цифрлық диета» – бұл цифрлық технологияларды қолданудың саналы тәсілі. Цифрлық диета – бұл гаджеттер мен технологияларға тәуелділікті жеңу, тепе-теңдікті сақтау.

  • Сізге цифрлық диета қажет пе? Мұны қалай анықтауға болады?

  • Сөйлесу кезінде, маңызды әңгіме, телефонды алуға және қоңырауларды, SMS-ті тексеру.

  • Гаджеттер болмаған кезде барлығы бір-біріне уақыт бөледі.

  • Интернет болмаған кезде сіз поштаны тексере алмайсыз ба?


Мұғаліммен сәлемдеседі.

ҚР Мемлекеттік ән ұранын орындайды



Мұғалімнің айтқанын тыңдап, сабаққа дайындалады.

· Топтарға бөлініп, белсенді қатысуға дайындалады.







интерактивті тақта.







Презентация

  1. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)


Гаджеттерден уақытша бас тартудың пайдалы жақтары:

    • гаджеттерден уақытша бас тарту белсенді өмір салтына ықпал етеді;

    • психикалық денсаулық жақсарады (стресс деңгейі төмендейді);

    • ұйқы сапасы жақсарады;

    • тұлғааралық қарым-қатынас орнатылды (достарыңызбен көбірек уақыт өткізуге болады);

    • өнімділік артып келеді;

    • шығармашылық дағдылар дамиды (кітап оқу, сурет салу, балама ретінде шығармашылық әрекеттер).





Слайд

  1. Қорытынды (2 минутқа дейін)


Сабақты қорытындылау



Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/jWklhxwlxmA?si=3s9JkNCOr7aJQIbk

Кіріспе

· Буллинг деген не екенін және оның түрлерін түсіндіру (физикалық, сөздік, кибербуллинг).

· Оқушыларға буллингтің психологиялық, әлеуметтік зияндарын көрсету үшін қысқаша видео көрсету.

· Буллингтен қорғанудың негізгі әдістерін түсіндіру (өз-өзіне сенімді болу, қолдау сұрау, көмекке жүгіну).


· Мұғалімді мұқият тыңдап, сұрақтар қояды.

· Берілген материалды қабылдайды және талқылайды.


· Видео, презентация.

· Интерактивті тақта.



· Оқушыларға топпен буллингтің нақты жағдайын талқылауды және шешім жолдарын ұсынуды тапсыру.

· Әр топқа белгілі бір жағдай беру.


· Топта талқылап, буллинг жағдайын шешудің жолдарын іздейді.

· Қорытындыларын сынып алдында таныстырады.




"Буллингтің алдын алу" постерін жасау.

Рефлексия және талқылау (10 минут)

Қағаз, маркерлер, стикерлер.


· Әр топтың жұмысын тыңдау, талқылауға қатысу.

· Оқушылардың буллингке қатысты көзқарастарын, сезімдерін білу.


· Өз ойларын ортаға салып, сабақтан не үйренгендерін айтады.

· Жағдайларға байланысты өз пікірлерін білдіреді.


Постерлер, маркерлер.

Қорытынды

· Сабақты қорытындылап, буллингтен қалай қорғану керектігін қайталау.

· Оқушылардың қатысуын бағалау.


· Өздеріне алған маңызды ақпаратты қайталайды.

· Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.


Бағалау парақшалары.






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!