Тәрбие
сағаты
|
Буллингтен
қорған!
|
Күні
|
|
Сынып
жетекші
|
|
Сынып
|
7
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Буллингтен
қорған!»
Қауіпсіздік сабағы (10
минут)
№ 3-САБАҚ:
«Цифрлық
диета» Челленджі:
гаджеттерден қысқа уақытқа бас тарту сізге қалай әсер
етеді?
|
Сабақтың
мақсаты:
|
· Оқушыларды буллингтің не екенін
түсінуге және оны қалай алдын алуға болатынын үйрету.
· Буллингтің зиянды әсерін
талқылап, қорғану әдістерін үйрену.
· Өзара құрмет пен қолдауға
негізделген жағымды мектеп мәдениетін қалыптастыру.
|
Сабақтың
міндеті
|
· Оқушыларға буллинг және оның
түрлері туралы ақпарат беру.
· Буллингтен қорғанудың нақты
әдістерін көрсету.
· Оқушыларды өзара сыйластыққа
тәрбиелеу.
|
Қауіпсіздік
мақсаты
|
гаджеттерден бас тартудың оқушылардың денсаулығы мен
әл- ауқатына әсерін
зерттеу.
|
Қауіпсіздік
міндеті:
|
-
«Цифрлық диета» ұғымын түсіндіріңіз.
-
Гаджеттерден уақытша бас тартудың ықтимал оң әсерлерін талқылаңыз.
-
Бір күнге гаджеттерден бас тарту бойынша эксперимент жүргізіп, нәтижелерін талқылаңыз.
|
Құндылыққа
баулу
|
Заң және
тәртіп.
Оқушыларға тәртіп
пен әділдік, нормалар мен ережелерді сақтау қажеттілігін
түсіну;
қоғамды қорғау мен
қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі заң мен тәртіптің маңыздылығын
білу.
|
Апта
дәйексөзі
|
Ақырын жүріп анық бас, еңбегің кетпес далаға!
(Абай)
|
Сабақтың
барысы
|
|
Сабақтың
кезеңі/уақыты
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Ресурстар.Сабақтың
техникалық құрал-жабдықтары
|
-
Кіріспе
|
Оқушыларды жылы қарсы алу.
Сабақтың тақырыбын хабарлау және мақсаттарын
түсіндіру.
Бейнені қарау:
«Цифрлық диета» дегеніміз не
және ол не үшін қажет? Біздің қазіргі әлемде цифрлық
технологиялар
өміріміздің жарқын бөлігіне айналды. Жаңа технологияларды
ақылмен пайдалану маңызды.
«Цифрлық диета» – бұл цифрлық
технологияларды қолданудың саналы тәсілі. Цифрлық диета –
бұл гаджеттер мен
технологияларға тәуелділікті жеңу, тепе-теңдікті сақтау.
-
Сізге цифрлық диета қажет пе? Мұны қалай анықтауға болады?
-
Сөйлесу кезінде, маңызды
әңгіме, телефонды алуға және
қоңырауларды, SMS-ті тексеру.
-
Гаджеттер болмаған кезде барлығы бір-біріне уақыт бөледі.
-
Интернет болмаған кезде сіз поштаны тексере алмайсыз ба?
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі.
ҚР Мемлекеттік ән ұранын
орындайды
Мұғалімнің айтқанын тыңдап, сабаққа
дайындалады.
· Топтарға бөлініп, белсенді қатысуға
дайындалады.
|
интерактивті
тақта.
Презентация
|
-
Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)
|
Гаджеттерден уақытша бас тартудың пайдалы жақтары:
-
гаджеттерден уақытша бас тарту белсенді өмір салтына ықпал етеді;
-
психикалық денсаулық жақсарады (стресс деңгейі төмендейді);
-
ұйқы сапасы жақсарады;
-
тұлғааралық қарым-қатынас орнатылды
(достарыңызбен көбірек уақыт өткізуге болады);
-
өнімділік артып келеді;
-
шығармашылық дағдылар дамиды (кітап оқу, сурет салу, балама ретінде шығармашылық әрекеттер).
|
|
Слайд
|
-
Қорытынды (2 минутқа дейін)
|
Сабақты қорытындылау
|
|
Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/jWklhxwlxmA?si=3s9JkNCOr7aJQIbk
|
Кіріспе
|
· Буллинг деген не екенін және оның түрлерін
түсіндіру (физикалық, сөздік, кибербуллинг).
· Оқушыларға буллингтің психологиялық,
әлеуметтік зияндарын көрсету үшін қысқаша видео
көрсету.
· Буллингтен қорғанудың негізгі әдістерін
түсіндіру (өз-өзіне сенімді болу, қолдау сұрау, көмекке
жүгіну).
|
· Мұғалімді мұқият тыңдап, сұрақтар
қояды.
· Берілген материалды қабылдайды және
талқылайды.
|
· Видео, презентация.
· Интерактивті тақта.
|
|
· Оқушыларға топпен буллингтің нақты
жағдайын талқылауды және шешім жолдарын ұсынуды
тапсыру.
· Әр топқа белгілі бір жағдай
беру.
|
· Топта талқылап, буллинг жағдайын шешудің
жолдарын іздейді.
· Қорытындыларын сынып алдында
таныстырады.
|
|
|
"Буллингтің алдын алу" постерін
жасау.
|
Рефлексия және талқылау (10
минут)
|
Қағаз, маркерлер,
стикерлер.
|
|
· Әр топтың жұмысын тыңдау, талқылауға
қатысу.
· Оқушылардың буллингке қатысты
көзқарастарын, сезімдерін білу.
|
· Өз ойларын ортаға салып, сабақтан не
үйренгендерін айтады.
· Жағдайларға байланысты өз пікірлерін
білдіреді.
|
Постерлер,
маркерлер.
|
Қорытынды
|
· Сабақты қорытындылап, буллингтен қалай
қорғану керектігін қайталау.
· Оқушылардың қатысуын
бағалау.
|
· Өздеріне алған маңызды ақпаратты
қайталайды.
· Сабақтан алған әсерлерімен
бөліседі.
|
Бағалау
парақшалары.
|