Басы
3 мин
Үй
тапсырмасы
5 мин
|
1.Сәлемдесу
2.Оқушыларды электронды журнал бойынша
түгендеу.
3. « Мен саған
сенемін ...» әдісі
Әуен ойнап
тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған
сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.
4. Оқушыларды QR код пайдаланып 3 топқа бөлу
Топпен
жұмыс.
«Тарсия» әдісі арқылы үй тапсырмасын
тексеру.
Дескриптор:
-
«Ақпарат» сөзінің анықтамасын біледі – 1
балл
-
Ақпаратты қабылдау, ұсыну түрлерін көрсетеді –
1балл
-
Ақпараттың сипаттарын сәйкестендіреді – 1
балл
«Ой қозғау» әдісі
Бағыттаушы сұрақ:
Бүгінгі таңда деректерді жойылып кетуден
сақтаудың қандай сенімді әдістерін
білесің?
Өзіңе қажетті деректерді әлемнің кез келген
түкпірінде өңдеудің қандай мұмкіндіктері
бар?
Сабақтың тақырыбы мен сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсатымен таныстыру
|
Сәлемдеседі
Топқа бөлінеді
Топпен ақылдаса отырып, сұрақтарға
жауабын тауып, үшбұрыштарды жинақтайды.
Ойларын ортаға
салады
Сабақтың тақырыбы, мақсатымен
танысады.
|
«Сызғыш» бағалау
қағазы
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
ФБ:
3 балл
|
Kundelik.kz
Қима
үшбұрыштар
Слайд
1
|
Сабақтың
ортасы
7 мин
7 мин
15 мин
|
«Кинометафора» әдісі.
Бейнесабақ
көрсету.
Мұғалім қосымша
түсіндіреді
1-тапсырма
Топпен
жұмыс
1
топ:
Бұлттық
технология
2
топ:
Бұлттық технологияның
артықшылықтары
3
топ:
Бұлттық технологияның
кемшіліктері
Дескриптор:
Бұлттық технология туралы түсінік
қалыптастырды – 1 б
Бұлттық технологияның артықшылықтарын,
кемшіліктерін анықтады- 1 балл
Топпен брлесіп жұмыс
жасады - 1 балл
2
тапсырма
Жеке
жұмыс
Google-құжат.
Информатика сабағында газет шығару
Дескриптор:
Бұлтты
технологияның артықшылығы менкемшілігін салыстырады
-1 балл
Бұлтты технологияларды
қолданатын құжаттармен бірлескен жұмысты жүзеге асырады – 1
балл
3
тапсырма
Google
презентация жасау. Бұлттық технологиялар.
Дескриптор:
Google
презентация құрастырды -1 балл
Бұлтты технологияларды
қолданатын құжаттармен бірлесіп жұмыс жасады – 1
балл
|
Бейнесабақ
көреді.
Анықтамаларын дәптерге жазып
алады
Мұғалімді
тыңдайды.
1
тапсырманы орындайды
Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде
орындайды
|
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
«Жақсы
«
ФБ:
3 балл
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
«Талпын!»
ФБ:
2 балл
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
«Талпын!»
ФБ:
2 балл
|
https://www.youtube.com/watch?v=nlkXVWOEuPM
Оқулық
Дәптер
Слайд
2
оқулық
Компьютер
Оқулық
|
Соңы
8 мин
|
«Сұрақ - жауап» арқылы сабақты
бекіту
Бұлттық технологиялар дегеніміз не және ол қандай
мақсатта қолданылады?
3. Бұлттық технологиялардың қандай артықшылықтары және
кемшіліктерімен таныстың?
4. Қандай бұлттық қызмет түрлерін білесің?
5. «Бұлттық есептеуді» қалай түсіндіресің?
6. «Бұлттық есептеудің» қандай түрлері бар?
7.Google бұлттық қызметінің қандай түрлерін атай
аласың?
Сабақтың соңында оқушылар «Mentimeter»
платформасы арқылы кері байланыс
жүргізеді:
Үйге
тапсырма: 1,2
тақырыпты оқу
|
Сұрақтарға жауап
береді
Кері байланыс
береді
|
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
Өзі-өзі
бағалау
|
Слайд 3
https://www.menti.com/alwbom5jtyf8
|