Ұйымдастыру кезеңі (2
мин)
|
Оқушылармен амандасып, сабаққа
дайындығын тексереді. Позитивті атмосфера
жасайды.
|
Мұғалімдермен амандасып, қажетті
материалдар дайындалады.
|
Бақылау
|
-
|
Білімді пысықтау (5
мин)
|
Құжат түсінігі, оны жасау және өңдеу
әдістеріне байланысты сұрақтар қояды. Құжаттар бойынша бірлесіп
жұмыс істеу қажеттілігін ұсынады.
|
Сұрақтарға жауап беріп, өз болжамдарын
айтады.
|
Ауызша сауалнама
|
-
|
Сабақтың мақсатын қою (2
мин)
|
Сабақтың мақсатын тұжырымдайды: бұлттық
технологияларды пайдалана отырып, құжаттармен бірлесіп жұмыс
істеуге үйрету.
|
Сабақтың мақсатын дәптеріңе жазып
ал.
|
-
|
Алматыкітап
|
Жаңа материалды меңгерту (15
мин)
|
«Бұлтты технологиялар» түсінігін
түсіндіреді, бұлттық қызметтерге мысалдар келтіреді (Google Docs,
Microsoft Teams). Таңдалған қызметтің негізгі функцияларын
көрсетеді (құжат жасау, бірлесіп өңдеу,
түсініктемелер).
|
Түсіндірмелерді тыңдап, сұрақтар
қояды.
|
Бақылау
|
Компьютер, проектор, бұлттық
қызмет
|
Практикалық жұмыс (15
мин)
|
Сыныпты топқа бөледі. Тапсырма береді: бірлескен
құжат құру (мысалы, сүйікті қала туралы
презентация)
1. Бірлескен жобаны құру
-
1-тапсырма: Таңдалған тақырып бойынша виртуалды көрме әзірлеу
(тарих, әдебиет, ғылым). Топтағы әрбір оқушы әртүрлі мультимедиялық
элементтерді пайдалана отырып, өз бөлімін
жасайды.
-
2-тапсырма Сүйікті пәніңіз бойынша электронды кітап
жасаңыз.
2. Істің шешімі
Оқушылар
бұлттық технологияны пайдалана отырып, нақты
әлемдегі мәселені шешуге шақырыңыз. Мысалы, мектептегі іс-шараны
жоспарлау үшін бірлескен құжат жасаңыз, стартаптың бизнес-жоспарын
жасаңыз немесе эксперимент туралы есеп жазыңыз.
3. Интерактивті материалдарды
құру
3-тапсырма: Белгілі бір тақырып бойынша интерактивті оқулық
құрастыру. Тесттер мен сауалнамалар жасау үшін Google Forms,
иллюстрациялар жасау үшін Google Drawings сияқты құралдарды
пайдалану .
4-тапсырма: Тарихи сайтқа виртуалды саяхат сияқты
интерактивті презентация жасаңыз .
4. Онлайн конференция
өткізу
5. Топтар арасындағы
жарыс
|
Олар бұлттық қызметті пайдаланып топпен жұмыс
істейді.
1-тапсырма
Әр оқушы тарау жазып, оны
жалпы стильге сәйкес пішімдейді.
Мұғалім нұсқаулығы
бойынша дискрипторге сай тапсырмаларды компьютеерде
орындайды.
|
Бақылау, өзара бағалау
Бағалау
|
Компьютерлер, бұлттық қызмет
Қажетті ресурстар
-
Интернетке кіру мүмкіндігі бар
компьютерлер
-
Проектор
-
Интерактивті тақта немесе тақта
-
Бұлттық қызметтердегі тіркелгілер (Google
Workspace, Microsoft 365, т.б. )
-
Гугл-диск
-
Канва
|