Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Разработка урока в 4 классе по теме "Revision test"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Разработка урока в 4 классе по теме "Revision test"
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Unit: Hobbies.
School:Kokyi base school
Date: 21.11.18.
Teacher name:Laskova O.N.
Grade: 4th
Number present:
Theme of the lesson: Revision. Test.
absent:
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to
recognise new vocabulary on given theme
speak with using basic words and expressions intelligibly
write and read basic words and expressions intelligibly
Lesson objectives
All learners will be able to :
Recognise words on hear; to know the vocabulary on given theme; to know how to write and read it. Recognise words on hear.
Some learners will be able to :Recognize the words on hear; to know the vocabulary on given theme; to know how to write and read it; to know how to answer on questions
A few leaners will be able to : Recognize the words on hear; to know the vocabulary on given theme; to know how to write and read it; to know how to answer on questions; use at least 5-6 words in speech.
Success criteria
Learners will achieve if they are able to:-find all correct words; -write them correctly; -to ask and answer on the questions;-make up the sentences correctly.
Value links
Competition
Cross curricular links
-
ICT skills
White board – interactive board
Previous learning
Activities
Plan
Planned timings
Planned activities (replace the notes below with your planned activities)
Resources
Beginning5 minutes
Organization moment!-Good morning children! How are you? What date is it today? What day of week today? What is the weather today? Ok. Let’ s watch video! What we a talking about on our previous lessons? Today we check our knowledge on theme “Hobby”.
Video
Middle 3min
3 min
5 min
5 min
5 min
5 min
5 min
5 min
The main part of the lesson1.Ex1 p. 36.Listening practice. Children listen the word and tick the correct word.Rabbit-BakerRubber-pupilSwimming-pilotSeller –meterHobby-photoFarmer-gardenMorning-sharePoppy-puppy2.Ex 2p.36. Write the words which they tick in ex.1e.g: Rabbit etc.3. Ex 3p.36.Speak about yourself. Ask and answer the questions in pairs.e.g:- What is your hobby?-I like cycling in summer and skiing in winter. But my brother does not go with me. 4. Ex4p.37.Teacher gives a sheet of paper for each Learners. The task to write the sentences with capital letter and full stops.My name is Alice. I am British and I am from the UK. I am ten years old. I am pretty and tall. I have got long hair and brown eyes. My favourite colour is green.5. Ex.6 p.38. Show children the pictures and encourage them to guess what the next text is about. Children read the text and try to understand the meaning of it. 6. Ex.7p.38. Teacher ask one children sit in front of the class. And other children ask them a questions. The game “Hot chair”.e.g: -What is her name?-What is she into?-What does Vika do after school on Monday?-What does Vika do every Friday?-Does she like cooking?7. Ex8 p. 39. Teacher gives a card for each pupil. They should look at the pictures then complete the sentences.e.g: After school I play the dombra. After school I go dancing. After school I make origami. After school I go fencing. After school I play the violin. After school I go karate.8. Ex 9p.39. Pupils should to listen and write all known words from the text.Home task: Ex 5 p.37 Write about yourself.
Cards
Book
Cards
Book
Cards
CD player
End 4 min
Give the children smiles and they put the smiles how they like this lesson.
Smiles
Additional information
Differentiation – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners?
See objectives
Assessment – how are you planning to check learners’ learning?
Orally.
Reflection
Were the lesson objectives/learning objectives realistic? Did all learners achieve the LO? If not, why?Did my planned differentiation work well? Did I stick to timings? What changes did I make from my plan and why?
Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the box on the left about your lesson.
Summary evaluationWhat two things went really well (consider both teaching and learning)?1:2:What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?1: 2:What have I learned from this lesson about the class or achievements/difficulties of individuals that will inform my next lesson?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз