Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу,
түгендеу
Шаттық
шеңбері: «Төрттік»
әдісі
Оқушыларға «әке», «ана»,
«бала», «дос» деген жазулары бар парақшалар таратылады. Оқушылар
топтарға
бірігеді. Әр топ өз аттары
туралы бір шумақ өлең айтады.
Өткен сабақты пысықтау:
«Екі дұрыс, бір бұрыс» әдісі
Оқушылар өткен тақырып бойынша
екі дұрыс, бір бұрыс жауабы бар тест құрастырып, жұптық жұмыс
жасайды.
«Миға шабуыл»
әдісі
- Желі (мысалы, интернет)
арқылы жұмыс істейтін пайдаланушылардың басты мәселесіне не жатады
деп ойлайсың? Негізде.
- «Идентификациялау» дегенді
қалай түсінесіңдер?
- Желіде өз ақпараттарыңды
қалай қорғайсың?
Сабақтың
тақырыбы: Идентификациялау
әдістері
Оқу
мақсаты: 10.6.2.3 Пайдаланушы
деректерін қорғау шараларын қолдануды түсіндіру: парольдер,
тіркеулік жазба, аутентификация, биометриялық
аутентификация.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
Тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
-Екі дұрыс, бір бұрыс
жауаптары белгілйді
|
Үш шапалақ әдісі арқылы
бірін-бірі бағалау
|
А4,
оқулық
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақ. Оқулықпен
жұмыс
Оқушылар кітаппен жұмыс
істейді. Түсінгендерін ортада талқылайды. Мұғалім білімдерін
толықтырады.
1-тапсырма.
- Идентификация және
аутентификация біздің күнделікті өмірімізге қаншалықты еніп кеткен?
Талдау жасаңдар.
- Идентификация және
аутентификация қай салада көп қолданылады?
- Күнделікті идентификация
және аутентификациялауды қандай орындарда
кездестіреміз?
2-тапсырма.
- Идентификациялау
деректеріңді нашар пиғылды пайдаланушыларға қолды болмау үшін оны
қорғаудың жолдарын ұсыныңдар.
3-тапсырма.
- Идентификация мен
аутентификация ақпаратты
қорғауда қаншалықты маңызды
екенін бағала.
|
Дескриптор:
«Идентификация» ұғымын
анықтайды.
«Аутентификация» ұғымын
анықтайды.
Дескриптор:
1.Идентификациялау,
аутентифи-кациялау әдістерін
анықтайды.
2.Аутентификациялау әдістерін
салыстырады.
Дескриптор:
1.Идентификациялау,
аутентифи-кациялаудың
маңыздылығын
тұжырымдайды.
|
Үш шапалақ әдісі арқылы өзара
бағалау
Ауызша мадақтау, ынталандыру
арқылы мұғалімнің бағалауы
медальдар арқылы өзін-өзі
бағалауы
|
Оқулық
Оқулық
bilimland.kz
Плакат,
маркер,
стикер
|
Сабақтың
соңы
|
Сабақты
қорытындылау:
Бекітуге арналған
сұрақтар:
1. «Идентификация» дегеніміз
не?
2. Аутентификация» дегеніміз
не?
3. Идентификациялаудың қандай
тәсілдері бар?
4. «Биометрлік аутентификация»
дегеніміз не?
БЖБ
Бағалау: Өзара
бағалау
Кері байланыс:
«Смайлик»
барлығын
түсіндім
менде сұрақтар
қалды
|
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді
Кері байланыс
жасайды
|
Оқушылардың іс-әрекеттерін
бағалау парағына балл қою арқылы топ басшысы
бағалайды.
|
Оқулық
|