Ж аңа
білім
|
№3-тапсырма
Топтық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Тыңдалым
Айтылым
1-топ: «Телі өскен
ұл» поэмасы туралы постер құрып,
қорғайды.Мәтінге тақырып қояды.
Мәтіндегі ана мен баланың отыз жылдан кейін кездескен сәтін айтып
береді.
2-топ: «Дискуссиялық
карта» тәсілін қолданып, берілген пікірлерге ойларын
айтады.
Мәтін мазмұны бойынш
не ұнағанын, не ұнамағанын айтып ,себебін
түсіндіреді.
3-топ: «Кубизм» тәсілі арқылы
ана мен баланың арасындағы мәңгілік махаббатты жан-жақты
сипаттайды.
|
Дескриптор:
Жалпы -5 балл.
-
Топтастырады
-Тапсырманы
орындайды
-Сипаттайды
«Бас бармақ» тәсілі арқылы
қалыптастырушы бағалау
жүреді.
|
11-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
|
|
|
Тапсырма
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
Тапсырма
Жеке
жұмыс
1-
тапсырма
Жеке
жұмыс
2-тапсырма
Жеке
жұмыс
4-
тапсырма
Жеке
жұмыс
5-
тапсырма
Жеке
жұмыс
Тапсырма
Ой
таразы
|
Айтылым
Жазылым
Мұғалімнің тақырып
бойынша қойған сұрақтарына жауап береді.Парталасымен жұптасып, 4
сұраулы сөйлем жазады.
Айтылым
Интербелсенді
тақтада берілген термин сөздердің анықтамасын жазады. Оларды «Қос
жазба» күнделігінде
талдайды.
Жазылым
Қою қаріппен
берілген сөздердің антонимін табады. Көп-аз, жас-кәрі, ашық- жабық,
қиындық- оңайлық, жеңілдік.
Айтылым
Мәтінді қазақ
тілінде айтады. Қосымша ақпарат көздерінен Сайын Мұратбеков туралы
ақын- жазушылардың пікірін тауып алып, талдап, пікірін білдіріп,
айтып шығады.
Айтылым
Жазылым
«Төрт сөйлем»
тәсілін пайдаланып, мәтіндегі ақпараттарды айтады. Дәлелдейді,
мысал келтіреді, қорытынды пікірін
айтады.
Жазылым
«Ассоциограмма»
әдісі. Отыз жеті жылдан кейін бірін бірі тауып, кездескен ана мен
баланың көңіл күйін суреттеп, сипаттайтын сөздерге топтастыру
жасайды.
Жазылым
«Шығу парағы» тәсілі арқылы
бүгінгі тақырып бойынша қорытынды пікірін
айтады.
|
Дескриптор:
Жалпы - 4 балл.
-Талқылайды
«Бағдаршам» тәсілі
арқылы кері байланыс
жасалады.
Дескриптор
3
балл
-Ойын
айтады
«Қоқыс жәшігі»
тәсілі.
Дескриптор
-Пікірін
айтады
|
Интербелсенді
тақта
Слайдтар
Кесте
Сызба
Ақ
парақтар
|
|
Кері
байланыс
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үй
тапсырмасы
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
.
«Ана-сарқылмайтын бұлақ»
ойтолғау.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын».
|
|
|