Сабақтың
басы
5
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
Психологиялық ахуал орнату.
Мидың оң жақ және сол жақ жартышарын белсенділікке келтіру
мақсатында «Нейробика» жаттығуы
беріледі
Үй тапсырмасын
пысықтау.
Жұмыс формасы:
Жеке
Әдіс:
«Викторина»
Дескриптор: Рефлекс және рефлекс доғасы
жөніндегі фактілерді табады (әр дұрыс сұраққа 1
балл)
Топқа
бөлу
|
Оқушылар көрсетілген
сызбаны екі қолымен параллельді түрде ауаға
сызады
QR арқылы тестті
сканерлеп, орындайды.
Оқушылар онлайн генератор
арқылы топқа бөлінеді
|
Бағалау: Медаль
арқылы.
Кері байланыс:
Мадақтау
|
Презентация
1-қосымша. QR-код
https://www.classtools.net/random-group-generator/
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Мультимедиалық таныстырылым:
«Рефлекс деген не?»
«Стоп-кадр» әдісі арқылы
тақырыпты болжауға бағытталған сұрақтар
қойылады:
И.Павлов қандай тәжірибе
жасады?
Шартты рефлекстің шартсыз
рефлекстен айырмашылығы
неде?
1-тапсырма:
Жұмыс формасы: Ұжымдық
жұмыс
Әдіс: Синк – райт- раунд
робин:«ойлан – жаз – топта
талқыла»
1топқа – ақыл
картасы;
2 топқа – стройтеллинг
әдісімен тірек сөздерді қолдана отырып ертегі-әңгіме
құрау.
3-топқа – шартты және шартсыз
рефлекс бойынша салыстыру кестесін
жасау.
Дескриптор: рефлекс түрлеріне
қатысты деректерді
табады.
Бағалау: бірінші құрған топ –
10 балл, екінші топқа – 9, үшінші топқа – 8
балл.
2-тапсырма:
Жұмыс формасы: Ұжымдық
жұмыс
Белсенді оқыту әдісі:
Логикалық ойын.
Тәсіл:
Тарсия
Дескриптор: Шартты және
шартсыз рефлекс қызметін
табады
Бағалау: 1 минут уақыттың
ішінде бірінші болып орындаған жұпқа 10 балл, екінші жұпқа 9 балл,
үшінші жұпқа 8 балл, қалған жұптарға 7
балл.
3-тапсырма:
Жұмыс формасы:
Жеке
Белсенді оқыту әдісі:
«Ойын»
Тәсіл: «Деңгейлі
ұяшықтар»
Дескриптор: Деңгейлі сұрақтар
жасырылған ұяшықтарды ашады (әр жауапқа 10
балл)
4-тапсырма:
Жұмыс формасы:
Топтық
Белсенді оқыту әдісі: «Ұжымдық
ойлау»
Тәсіл: «Данышпан
үкілер»
1.Маңызды өмірлік
даналық.
2.Таныс және таныс
емес.
3.Иллюстрациялық
бейнелеу.
4.Үлгі боларлық
қорытынды.
5. Қызығушылықты оятқан
ақпаратты анықтау
|
Оқушылар бейнедегі
ақпаратпен танысып, сабақтың тақырыбын
болжайды.
Рефлекстің
ерекшелігі, маңызы жайлы түсінген ақпараттарын ақыл картасына
сызады, әңгіме құрайды, салыстыру картасын
жасайды.
Үшбұрыш
қиындыларынан сұрақтар мен жауаптарды сәйкестендіре отырып,
пирамида құрайды.
Ұяшықтарды ашып,
сұрақтарға жауап береді
1.Мәтіннің негізгі
ойын бір сөйлеммен
білдіреді.
2.
Мәтіннен алдында таныс болған
және мүлдем таныс емес ақпаратты
табады.
3.
Мәтіннің негізгі ойынсурет,
сызба, карикатура т.б. арқылы
бейнелеу.
4. Сыныпта талқылауға
тұрарлықтай, ерекше көңіл бөлуге болатын ойларды, пікірлерді
табады.
5.Мәтіннен ең қызық болған
мәліметті айтады.
|
Кері байланыс: Бас
бармақ
Кері байланыс:
Мадақтау
Кері байланыс:
Мадақтау
Кері байланыс: Бас
бармақ
|
Мультимедиалық
бейнежазба
Ватман, маркерлер, түрлі-түсті
фломастерлер, стикер.
2-қосымша
Үлестірмелер
Презентация
Презентация
|