Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
сабақ.
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Проактикалық программалау Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
§5.7. Олимпиадаға дайындық. Практикалық тапсырмалар |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.1.1 Python программалау тілінде тапсырма модельдерін жасау; 8.3.2.1 алгоритмнің трассировкасын жүзеге асыру. |
||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: есептің шарты мен программа кодын анықтау; Көпшілік оқушылар: программа трассировкасын анықтау; Кейбір оқушылар: программаны тестілеудің маңыздылығын тұжырымдау. |
||||
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. |
||||
Бағалау критерийі |
|
||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Салыстыру- сравнение- comparison Үшбұрыш- треугольник- triangle Спортшы-спортсмен- sportsman Сағат- час- hour Ток-ток- current |
||||
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
|
|||||
Құндылықтарға баулу |
|
||||
Пәнаралық байланыс |
Программалауда алгоритмдер ағылшын тілінде жазылады, математикалық амалдар қолданылады. |
||||
Алдыңғы білім |
Программаны тестілеу |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланғ ан |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
кезеңдері /уақыт |
|
|
|
|
Сабақтың басы Ұйымдасты ру кезеңі:/5мин Сыныпта көңілді ахуал орнату:
Топқа біріктіру: /2мин Қызығушы лықты ояту Өткен сабақты пысықтау /7мин Миға шабуыл/ 2мин |
Сәлемдесу, түгендеу « Кездесу» ойыны. «Мозайка» әдісі «Ыстық орындық » әдісі
Миға шабуыл стратегиясы арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастырып проблеманы бірге шешу |
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі. Оқушылар жай әуенмен екі шеңбер болып қарама-қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, оқушының қасиетін айтады. Мақсаты: оқушылар бір-бірлерінің жақсы қасиеттерін айтып жақсы қарым- қатынаста болады, сабаққа көңілді қатысады, білімді бірге алады. Оқушылар «аңдар», «құстар», «жәндіктер» суреттерін құрастырып топтарға бірігеді. Әр топ кейіпкерлерін сомдап береді. Сабаққа көңілді қатысады. Оқушылар орындықта отырған оқушыға өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қояды. Оқушы тез жауап бермесе орындық ыстық күйіп қалады. Күйіп қалған жағдайда екінші оқушы шығады. Оқушылар берілген сұрақтар бойынша пікірлерін еркін жеткізеді.
|
Қошемет көрсету Фигуралар арқылы ҚБ |
Музыка Орындық. Оқытудың белсенді әдістері NIS. Астана, 2013 |
Сабақтың ортасы Мағынаны тану/15мин |
«Әрқашан күн сөнбесін!» ойыны. |
Тақтаға бұлт басқан күннің суреті ілінеді, әр бұлтта тапсырмалар берілген. Оларды орындау барысында күннің көзі ашылады.
А және В сандарының қайсының цифрларының көбейтіндісі кіші. |
Смайлик арқылы ҚБ |
Информатик а 8 сынып оқулығы компьютер |
Мысалы |
Нәтиже |
121 43 |
121 |
|
|
|
|
|
|
|
Мысалы |
Нәтиже |
|
|
|
5 20 10 25 |
45 |
||||||
10 25 5 20 |
135 |
||||||
№6- тапсырма «Қошқар мен теке» ойыны** Қанат пен Самат әртүрлі логикалық ойындарды ойнауды жақсы көреді. Бұл жолы таңдаған ойындарының аты «Бұқалар мен сиырлар» деп аталсада, өздер жақсы көретін мултьфильм кейіпкерлерінің атын қойып алған(2- сурет). Қысқасы, «Қошқар мен теке» ойыны төмендегідей ойналады. Қанат әр түрлі цифрдан тұратын 4 таңбалы сан жасырады. Ал Самат сол санды қадам ба қадам Қанаттың бағыттап отыруымен табуы керек. Самат берген сандар нұсқасына Қанат қанша қошқар қанша теке болғанын айтады. Қошқар жасырылған сан цифрлары мен Самат ұсынған сан цифрларының арасында өзі де, орнында сәйкес келетін цифр саны. Теке цифры сәйкес келетін бірақ орны дұрыс емес цифрлар. Мысалы Нәтиже 5671 7251 1 2 1425 1425 4 0
№7 тапсырма. Өткізгіштегі ток пен кедергіні анықтау** Физика пәнінің «Тұрақты ток» бөлімінде Ом заңының қолданудың маңызы үлкен. 3-суретте осы тақырыпқа арналған иллюстарция бері-лген. Тізбек бөлігі үшін Ом заңының формуласы бойынша ток күші, кернеу, кедергіні есептейтін, кедергілерді тізбектей және параллел (4-сурет) жалғауда алатын жалпы кедергіні табатын программа дайын-даңдар. Тапсырманы орындау үшін тізбек бөлігі үшін Ом заңының формуласын пайдаланамыз. Ом заңының формуласы I = U R
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс Сабақты бекіту/7мин
Кері байланыс: /2мин |
«Эссе» стратегиясы
225тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |