Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Unit:8
Our
neighbourhood
Teacher
name:
Kaiyrova
Tomiris
Date:
10.04.24
Grade:6
Number
present:
absent:
Theme of the
lesson:
Greetings from
Astana
a/an/-some/any/every/no&compounds
Learning
objectives
6.5.8.1 spell most high-frequency vocabulary accurately for
a limited range of familiar general topics and some curricular
topics
6.6.6.1 use a variety of personal, demonstrative and
quantitative pronouns including someone somebody, everybody ,
no-one on a growing range of familiar general and curricular
topics
Lesson
objectives
All learners will be able
to
understand the
meaning of a
compounds
Most learners will be able
to
speak about new
words
Some learners will be able
to
doing
exercises
Lesson
structure
Planned
timings
Teacher
activities
Student
activities
Assessment
Resources
Beginning the
lesson
1.Greeting Organization
moment
Method
“Greetings”
High-Five
Hug
First
Bump
Handshake
Sts warm/greet the
teacher
Formative
ass-t
Stickers
Picture
Excel 6
grade
Main
Activities
Main
Part.
Explain the
rule
a/an/-some/any/every/no&compounds
WordWall
Ex2. Usesome,any,everyand their compounds to
complete thepostcard.Text
Astana
Ex.3 Choose the correct
word.
Ex.4 Read the theory. How do we form the
passive?
Sts listen and
understand
performs the
task
Doing
exercises
Find the correct word and
write.
Read the form and
complete the form
Formative
ass-t
Stickers
Stickers
S/B
Worksheets
Game
Excel 6 grade,
pictures
Sts
Book
Sts
Book
Last 5
min
Warm Up
Sts reflect the
lesson
Feedback
End
HomeTask
Saying
goodbye
Sts saying
goodbye
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз