Сабақтың
басы
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі: Психологиялық ахуал
Оқушылардың сабаққа
қатысуын бақылау.
«Қолдағы
хат»
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийі
айтылады.
|
«Қолдағы
хат» Әрқайсысы өзіне серігін таңдап, қарама -
қарсы тұра қалады. Бойы ұзындау бала, көзін жұмып тұру керек. Егер
бойлары бірдей болса, кімнің жасы үлкен (туған күні 1 - 2 айға
ертерек) бала көзін жұмады. Көзін жұмып тұрған бала қолын алға
созып тұрады. Көзі ашық бала соның алақанына хат жаза бастайды,
жеке тұрған баспа әріптерді. «Соқыр» ойыншы сол әріптерді табуға
тырысып, не оқығанын айтып беру керек. Бір әріпті жазғаннан кейін
клесіні жазар алдында бұрын жазылған әріпті өшіріп тастап отыру
керек.
|
Талқылау кезінде
оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары
ауызша
мадақтау
арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде
белсенді қатысуына
ынталандыра
ды
Жарайсың!
Керемет
шешім! Ойлы
шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан
естімеппін!
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
31
мин.
|
1-тапсырма. Қазақстан, туған жер,
атамекен туралы жазылған өлеңдердің
бірін таңдап, ондағы
бірге жазылатын сөздерді кестеге жаз. Өлеңді оқығанда орфоэпиялық
заңдылықтардың сақталуына мән бер.
2-тапсырма. Сөзжұмбақты шеш.
Шешуін дұрыс тапқанда «Қазақстан» сөзі
шығады.
Сұрақтар:
1. Тәуелсіздік үшін
күрескен батыр
2. Қазақстанның
елордасы
3. Тұңғыш
Президент
4. Ресми
құжат
5. Қазақстандағы
мемлекеттік тіл
6. Шегара
күзетуші
7. Қазақстанның ұлттық
валютасы
8. «Төрт ана» өлеңінің
авторы
9. Болашаққа деген ...
.
3-тапсырма. «Мен елімнің
азаматымын» тақырыбында монолог арқылы өз ойыңды дәйектеп жаз.
Монологтегі бірге жазылған сөздерді
ата.
|
|
|
|
Бірге жазылатын
сөздерді жазып, олардың жасалуын
түсіндіреді.
Сөзжұмбақты
шешеді.
Берілген тақырып
бойынша монолог құрастырады.
|
Дескриптор: Жалпы - 2
балл
1.Өлеңдерден бірге
жазылатын сөздерді теріп жазады.
2.
Бірге
жазылатын сөздерді жазылу заңдылықтарына мән
береді.
Дескриптор: Жалпы - 2
балл
1.Берілген сұрақтарға
жауап береді.
2.Сөзжұмбақ жауабы
бойынша бірге жазылатын сөздерді қатыстырып сөйлем
құрастырады.
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1.
Тақырып
бойынша монолог құрастырады.
2.Өз ойын
дәлелдейді.
3.Монологте бірге
жазылатын сөздерді пайдаланады.
|
6-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
|
Рефлексия жүргізеді. Сабақтан қандай әсер алғанын айтып, өз
әсерлерін смайликтер арқылы
білдіреді.
|
1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|