Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / «Үйсіндер мен қаңлылар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
«Үйсіндер мен қаңлылар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Материал туралы қысқаша түсінік
«Үйсіндер мен қаңлылар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Үйсіндер мен қаңлылар»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Үйсіндер туралы жазба
деректер
Қаңлылардың қалалық
мәдениетінің дамуы
Үйсіндер мен қаңлылардың
материалдық және рухани мәдениеті
Оқу
мақсаты
5.3.1.2 Ежелгі мемлекеттік
бірлестіктердің құрылуын түсіндіру
5.2.2.3 Ежелгі тайпалардың
қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау
Бағалау
критерийі
Білім
алушы
Ежелгі мемлекеттік
бірлестігінің құрылу алғышарттарын
анықтайды
Ежелгі тайпалардың
қолданбалы өнер ерекшеліктерін
сипаттайды
Ойлау
дағдыларының деңгейі
Білу және
түсіну
Қолдану
Орындау
уақыты
20
минут
Тапсырма
1.Үйсiндердiң шығуы туралы
аңыздарды оқып, авторларымен
сәйкестендірiңіз:
1.
«...біз бірінші қанаттың
уәзірлеріне батыс юечжилерді жаулап алуды тапсырдық. Бізге аспанның
рақымы түсті. Ол ғұндарға лоуландарды, үйсіндерді, юечжилерді және
тағы да 26 көршілес халықтарды толық бағындырды. Садақпен ататын
халықтар осылай бірікті».
А)
«Жылнамалар
кітабы»
2.
«Осы уақытқа дейін үйсіндердің билеушісі
әкесінің кегін қуу үшін өсті. Бұлардың қысымына төтеп бере алмаған
юежилер Тохаристанға қарай
жылжыды...».
В)
«Хань әулеті мен ғұндардың
300 жылдық соғысы» кітабы
3.
«Үйсіндердің ханы Куньмо, оны Елжау би деп
атайды, оның әкесінің аты Нажды би. Олардың мемлекеті Чилянь мен
Дунханның арасында
орналасқан».
С)
Қытай тарихшысы Сыма
Цянь
4.
«Үйсіндер Қытаймен тең экономикалық және
сауда қатынастарын
жасаған».
Д)
«Батысқа
саяхат»
2. Үйсіндер мен
қаңлылар бірлестіктерінің құрылуын
сипаттаңыз:
Мерзімі
Аумағы
Астанасы
Лауазымы
Үйсіндер
Қаңлылар
3. Үйсiндер мен қаңлылардың
қолданбалы өнер туындыларын
салыстырыңыз:
Үйсін
мәдениеті
Қаңлы
мәдениеті
1.
1.
Жалпы 14
балл
«Үйсіндер мен қаңлылар»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
1.Үйсiндердiң шығуы туралы
аңыздарды оқып, авторларымен
сәйкестендірiңіз:
1.
«...біз бірінші қанаттың
уәзірлеріне батыс юечжилерді жаулап алуды тапсырдық. Бізге аспанның
рақымы түсті. Ол ғұндарға лоуландарды, үйсіндерді, юечжилерді және
тағы да 26 көршілес халықтарды толық бағындырды. Садақпен ататын
халықтар осылай бірікті».
А)
«Жылнамалар
кітабы»
2.
«Осы уақытқа дейін үйсіндердің билеушісі
әкесінің кегін қуу үшін өсті. Бұлардың қысымына төтеп бере алмаған
юежилер Тохаристанға қарай
жылжыды...».
В)
«Хань әулеті мен ғұндардың
300 жылдық соғысы» кітабы
3.
«Үйсіндердің ханы Куньмо, оны Елжау би деп
атайды, оның әкесінің аты Нажды би. Олардың мемлекеті Чилянь мен
Дунханның арасында
орналасқан».
С)
Қытай тарихшысы Сыма
Цянь
4.
«Үйсіндер Қытаймен тең экономикалық және
сауда қатынастарын
жасаған».
Д)
«Батысқа
саяхат»
2. Үйсіндер мен
қаңлылар бірлестіктерінің құрылуын
сипаттаңыз:
Мерзімі
Аумағы
Астанасы
Лауазымы
Үйсіндер
Қаңлылар
3. Үйсiндер мен қаңлылардың
қолданбалы өнер туындыларын
салыстырыңыз:
Үйсін
мәдениеті
Қаңлы
мәдениеті
1.
1.
Жалпы 14
балл
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз