Р/с
|
Атқарылатын жұмыс мазмұны
|
Мерзімі
|
Жұмыс түрі
|
1
|
Сыныптар бойынша оқу материалын қабылдау деңгейі
жоғары оқушыларды анықтау
|
қыркүйек
|
Оқушыны зерттеу
|
2
|
Оқу бағдарламасын қабылдау
деңгейін, оқушы қандай тақырыптан білімді игеру деңгейін
зерттеу
|
қыркүйек, қазан
|
Зерттеу әдісі
|
3
|
Пән
бойынша оқу бағдарламасына сай теориялық білімді сатылай
түсіндіру
|
үнемі
|
Жаттығулар, тест
жұмыстарын,талдау жұмыстарын орындату,
түсіндіру
|
4
|
Қосымша дидактикалық
материалдармен жұмыс жүргізу
|
сабақ үстінде үнемі
|
Тақырып бойынша талдау, тест
жұмыстары
|
5
|
Тақырып мазмұнын түсіне білуге, есте сақтау
қабілетін дамытуға өз бетінше жұмыс жүргізуге
дағдыландыру
|
үнемі
|
Өзіндік жұмыс жүргіздіру
|
6
|
Білімді жинақтау және бекіту
мақсатында білім-білік дағдыларын бақылау
|
әр
тоқсанның соңында
|
тест жұмыстары
|
7
|
Оқушылардың ата-аналарымен
пікірлесу
|
кезінде
|
Пікірлесу
|
8
|
Оқушыны мадақтап отыру,
ынталандыру
|
үнемі
|
Мадақтау
|
9
|
Үлгерімі төмен оқушымен
жүргізілген жұмыс түрлеріне қорытынды
жасау
|
мамыр
|
Бағалау
|
қ\с
|
Жеке жұмыс жүргізудің
тақырыптары
|
Сағат саны
|
Мерзімі
|
-
|
♦ Greeting and names
♦ Colours
|
1
|
|
-
|
♦ Family members
♦ School
objects
|
1
|
|
-
|
♦My
room
♦My
pets
|
1
|
|
-
|
♦Games
♦Songs and
Rhymes
|
1
|
|
-
|
♦ Antonyms (Letters – Aa, Bb, Cc, Dd,
Ee)
♦My food
(Ff, Gg, Hh, Ii, Jj, Kk, Ll)
|
1
|
|
-
|
♦My music (Mm,Nn, Oo,Pp, Qq)
♦My body
(Rr, Ss, Tt)
|
1
|
|
-
|
♦My world (Uu, Vv)
♦
Welcome to my
Kazakhstan (Ww, Xx)
|
1
|
|
-
|
♦My friend’s family (Yy, Zz)
♦
To see many interesting
videos
|
1
|
|
-
|
♦To
revise (Letters, new words, songs, rhymes and etc.)
|
1
|
|
-
|
♦All about
me (Greetings, colours,
numbers)
|
1
|
|
-
|
♦ My family and my
friends (Family
members)
|
1
|
|
-
|
♦Around
school (School
days)
|
1
|
|
-
|
♦ The world around
us (Different places,
earth, sun and etc.)
|
1
|
|
-
|
♦ Health and
Body
|
1
|
|
-
|
♦ Traditions and customs
♦Songs and
Rhymes
|
1
|
|
-
|
♦ The Natural
environment
|
1
|
|
-
|
♦My Holidays and
Travel
|
1
|
|
-
|
♦ Greetings
♦ Day of the
week
♦ verb “TO
BE”
|
1
|
|
-
|
♦ Adverbs of frequency
♦Saying
time
|
1
|
|
-
|
♦School day (school
objects, school subjects, timetable)
♦Songs and
rhymes
|
1
|
|
-
|
♦Proverbs
♦Colours,
numbers.
|
1
|
|
-
|
♦ My
city
♦ Cities in
Kazakhstan
|
1
|
|
-
|
♦Travelling to the plants world
|
1
|
|
-
|
♦ Kinds of transport
♦ Transport
in our life
|
1
|
|
-
|
♦Seasons
|
1
|
|
-
|
♦Shopping
♦ To
revise
|
1
|
|
-
|
♦My
interests
|
1
|
|
-
|
♦Family and
friends
|
1
|
|
-
|
♦My
health
|
1
|
|
-
|
♦ My future
proffessions
|
1
|
|
-
|
♦ My
country
|
1
|
|
-
|
♦ Place, where I
live
|
1
|
|
-
|
♦The English – Speaking
country
|
1
|
|
-
|
♦Around the world
♦ My
favourite season
|
1
|
|
қ\с
|
Жеке жұмыс жүргізудің
тақырыптары
|
Сағат саны
|
Мерзімі
|
-
|
♦ Home&Away
|
1
|
|
-
|
♦Living
things
♦Grammar time
|
1
|
|
-
|
♦Values
|
1
|
|
-
|
♦ Songs, rhymes,
proverbs
|
1
|
|
-
|
♦ World of
work
♦ Jobs
|
1
|
|
-
|
♦Creativity
♦Famous people
|
1
|
|
-
|
♦Reading for
pleasure
|
1
|
|
-
|
♦Fantasy
world
|
1
|
|
-
|
♦Sport
♦Holidays
|
1
|
|
-
|
♦Health is our
wealth!
|
1
|
|
-
|
♦Kazakh
cuisine
|
1
|
|
-
|
♦American
meals
♦British meals
|
1
|
|
-
|
♦ Education
system
|
1
|
|
-
|
♦Holidays
|
1
|
|
-
|
♦Famous
travellers
|
1
|
|
-
|
♦ The
USA
|
1
|
|
-
|
♦ The
Revise
|
1
|
|
-
|
♦Hobbies and
Leisure
|
1
|
|
-
|
♦Communication &
Technology
|
1
|
|
-
|
♦Holidays &
Travel
|
1
|
|
-
|
♦Space&Earth
|
1
|
|
-
|
♦Songs and Rhymes
|
1
|
|
-
|
♦Entertainment &
Media
|
1
|
|
-
|
♦Natural
disasters
|
1
|
|
-
|
♦Healthy
Habits
|
1
|
|
-
|
♦Clothes &
Fashion
|
1
|
|
-
|
♦ Geography of
Kazakhstan
♦Cities of Kazakhstan
|
1
|
|
-
|
♦Traditions and Holidays
♦Scientific cooperation of
Kazakhstan
|
1
|
|
-
|
♦Education system in the USA
♦Types of Schools
|
1
|
|
-
|
♦Education for the
21st century
♦My future profession
|
1
|
|
-
|
♦Geography position of the
USA
♦Fauna and Flora in Kazakhstan, Great
Britain and the USA
|
1
|
|
-
|
♦The
Earth in Danger
♦The Environment and
You
|
1
|
|
-
|
♦The problem of
Ecology
|
2
|
|
-
|
Revision
|
2
|
|