Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Қазтұтынуодағының Қостанай жоғары колледж» Мекемесі
Учреждение "Костанайский высший колледж Казпотребсоюза"
Institution "Kostanay higher college of Kazpotrebsoyuz"
№ 54 ОҚУ САБАҒЫНЫҢ ЖОСПАРЫ
ПЛАН УЧЕБНОГО ЗАНЯТИЯ № _____
LESSON PLAN № _____
Сабақ тақырыбы /Тема занятия /Lesson theme
Ұлттық өнердің тарландары. Көсемше_____________________________________________
Модуль /пән атауы /Наименование модуля/ дисциплины /Name of the module/discipline
Қазақ тілі және әдебиет_________________________________________________________
Педагог /Подготовил педагог /Teacher _Тулеубаева Толкын Тыйыштыковна________________
«______» ____________
20_____ жыл
1. Жалпы мәліметтер/ Общие сведения/ General information
Курс, топ /Курс, группа /Course, group __1 курс: Л - 9, Л - 10, Мн - 31, Мн – 32________________
Сабақ түрі/Тип занятия/ Type of activity _____Аралас______________________________________
Қатысушылар саны/Количество присутствующих /Number of people present __________________
Қатыспағандар саны / Количество отсутствующих / Number of missing _______________________
2. Мақсаты мен міндеттері / Цели, задачи / Goals, objectives
1. Мәтін үзінділері бойынша болжам жасауға, тиісті ақпаратты анықтай білу;_________________
2. Мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, мазмұнын түсіну; кәсіби термин____ сөздерге түсініктеме беру, ауызша мәтін, диалог құрауда орынды қолдану;___________________
Мәтіннен көсемше оралымды сөйлемдерді анықтап, оларды ауызша және жазбаша орынды_____ қолдана білу.________________________________________________________________________
Бағалау критерийлері/ Критерии оценивания/ Evaluation criteria
- Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай білу;___________________
- сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, диалог құрау;__________________
- мәтіннен көсемше оралымды сөйлемдерді анықтап, оларды ауызша және жазбаша мәтіндер___ құрауда орынды қолдануды үйрену____________________________________________________
Алдыңғы оқыту/ Предшествующее обучение/ Prior training
Қазақ театрының қайнары. Көсемше__________________________________________________
3. Күтілетін нәтижелер/ Ожидаемые результаты/Expected results
- Мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті ақпаратты анықтай біледі;__________________
- сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, диалог құрай алады; _______
- мәтіннен көсемше оралымды сөйлемдерді анықтай алады, оларды ауызша және жазбаша______ мәтіндер құрауда орынды қолдана біледі.________________________________________________
4. Қажетті ресурстар / Необходимые ресурсы / Required resources
Үлестірмелі мәтіндер, карточкалар, оқулық, фильмнен үзінді____________________________
Әдебиет /Литература/ Literature
Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, А.Қ.Рауандина, Р.С.Рахметова, Б.Қ.Мукеева.______________
Қазақ тілі мен әдебиет. Тіл - байрақ 11 - сынып, 1-бөлім, 151 - 154 бет___________________
5. Сабақтың барысы /Ход занятия /During the lesson
Сабақтың кезеңі/ уақыт/ Этап урока/ Время / Lesson Stage/ Time |
Педагогтің әрекеті/ Действия педагога / Actions of the teacher |
Оқушының әрекеті/ Действия обучающегося/ Student Actions |
Бағалау/ Оценивание/ Evaluation |
Ресурстар/ Ресурсы/ Resources |
||||||||||||||||||
I. Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Студенттермен амандасу, түгендеу. Сабаққа дайындықтарын тексеру Үй тапсырмасын тексеру Қазақ театрының қайнары. Көсемше Кәсіби сөздермен жазып келген сөйлемдерін тексеру |
Студенттер амандасады. Студенттер үйде жазып келген тапсырмасын оқиды |
|
|
||||||||||||||||||
II. Сабақтың ортасы |
1 тапсырма: Студенттерге «Миға шабуыл» тақтаға тақырыпқа қатысты суреттер ілінеді
Жаңа сабақ Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Ұлттық өнердің тарландары» 2 тапсырма. Жаңа сөздермен жұмыс Сөздік жұмысы (аудару) Тарлан - мэтр (мастер, наставник, учитель) Нышан - символ Қошемет - уважение; почет Ынтызар - жаждущий, желание, страст Жаңғыр - обновляться, меняться Ұстаным - принцип, позиция Маусымдық - сезонный
(Оқытушы сөздерді мәнерлеп оқиды) 3 тапсырма: Мәтіндермен жұмыс істеудің негіздерін қалыптастыру үшін үлестірмелі парақтағы мәтінді оқиды қою қаріппен берілген сөздердің мағынысын анықтайды.
Оқылым. Жазылым 6 тапсырма: Оқулық 153 бет Мәтінді оқып, көсемше тұлғадағы сөздерді анықта, етістіктердің жасалу жолдарын түсіндір. ҮЛГІ: Төлеген жар іздеп, Сырлыбайдың еліне келеді. Кел+е+ді. Оқылым. Айтылым 7 тапсырма: Оқулық 153 бет Оқы. Мәтін мазмұны бойынша кестедегі ақпараттар мен мәтін бөліктерін сәйкестендір
Оқылым 9 тапсырма. Мәтінді оқып, сұрақтар құрастырыңыз. Басты кейіпкер - Жібектің рөлін ойнайтын бойжеткен іздеп, 1968 жылы 1 қаңтарда «Лениншіл жас» (қазіргі Жас Алаш) газетіне хабарландыру жарияланады. Жібекті 500 қыздың арасынан таңдап алады. Төлегеннің ақ сауыты мен Жібектің көйлегі «Қазақфильм» мұрағатында сақтаулы. Бішкек қаласының хайуанаттар бағынан киноға түсіру үшін арнайы аққулар әкелінген. Фильмнің бас суретшісі - Гулфайруз Ысмайлова мың жарымнан астам эскиз жасаған.
10 тапсырма. Жұптық жұмыс. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріп, диалог құрыңдыр.
|
Суреттер туралы білетін мәліметерін айтады
Жазылым, айтылым Жаңа сөздерді тыңдайды, оқиды, оқытушымен бірге қайталайды. Жаңа сөздерді сөздік дәптерге жазады
Мәтінді оқиды, түсінеді. Жаңа сөздердің мағынасын түсіндіреді
Тапсырманы орындайды, етістіктердің жасалу жолын түсіндіреді.
Мәтін мазмұны бойынша кестедегі ақпараттар мен мәтін бөліктерін сәйкестендіреді.
Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады
Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, диалог құрастырады |
Бағалау критерийі: - жаңа сөздерді үйренеді; - сөздік жұмысын жүргізеді.
Дұрыс аудара алады, Сөздердің мағынасын түсіндіре біледі
Етістіктердің жасалу жолдарын түсіндіре алады
Ақпараттар мен мәтін бөліктерін дұрыс сәйкестен-діре алады
Мәтін бойынша сұрақтар құрастыра біледі
Сұрақтарға жауап бере біледі. Диалог құрастра алады |
суреттер
Үлестір-мелі материалдар, дәптерлер |
||||||||||||||||||
III. Сабақтың соңы |
11 тапсырма. Сабақ тақырыбы бойынша кестені толтыр. Тақырып бойынша алған білімін саралай білуге дағдыланады
Үй тапсырмасы: Қыз Жібек фильмінен үзіндіні қарап, мазмұнын айту Бағалау: студенттердің жұмысын бағалап, тиісті балын қояды. |
Кестені толтырады
Кестені толтыру арқылы сабаққа қорытынды жасайды
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |